پشتیبانی مایکروسافت اج از آیپدهای اپل

مایکروسافت اج

یکی از مشکلاتی که مرورگر مایکروسافت اج برای سیستم عامل آیفون دارد , عدم هماهنگی آن با آیفون‌ ۱۰ و آیپد‌ها است. اما اخیرا توییتی منتشر شده که از نسخه‌ ی جدید این مرورگر مایکروسافت اج برای آیپد خبر می دهد. بر اساس این خبر , نسخه اولیه این مرورگر در ماه فوریه عرضه خواهد شد و پس از ارزیابی و آزمون و خطا نسخه نهایی منتشر می گردد. نسخه اولیه در مرحله آزمایشی بوده و تاکنون نیز به خوبی پیش رفته است.

تا یک ماه آینده نسخه ی آزمایشی در اختیار کاربران تست فلایت قرار خواهد گرفت و پس از بررسی باز خورد ها و نظرات و بررسی های نهایی نسخه اصلی منتشر خواهد شد. البته باید بگوییم که مرورگر مایکروسافت اج پیش از این نیز مورد استفاده کاربران iOS قرار می گرفت اما مشکل اصلی آن عدم هماهنگی نسبت تصویر تبلت‌ های اپل با این اپلیکیشن است.

شرکت میکروسافت قصد دارد مقیاس تصویر را در این اپلیکیشن تغییر داده و مشکل مایکروسافت اج را برای سیستم عامل آیفون را بر طرف سازد , شاید در این راستا نیز تغییرات دیگری نیز اعمال کرده و قابلیت ها و ویژگی های جدیدی را نیز به آن اضافه کند. در این میان پروژه اسپارتان که از ابتدا بر روی ویژگی های قلم در این مرورگر متمرکز بود , بسیار به چشم می خورد و احتمال می رود که آیپد پرو از این پروژه و ایده های آن استفاده کرده و حتی به صورت امتحانی و برای بررسی باز خورد ها نیز از آن استفاده کند. به هر حال همه این ها حدس و گمانی پیش نیست و برای اطمینان از آن باید تا ماه آینده‌ منتظر باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پشتیبانی مایکروسافت اج از آیپدهای اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *