گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

گیفت گالا سایت تخصصی خرید گیفت کارت : سایت‌های مختلفی در خصوص تهیه گیفت کارت فعالیت دارند که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند و همیشه انتخاب سایت مناسب تر از هر لحاظ برای کسانی که اطلاع کمی  دارند مشکل بوده در ادامه سعی داریم به این موضوع بپردازیم و اطلاعات خود را بیشتر کنیم.

گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

گیفت کارت در واقع یک کارت هدیه است حاوی کد شارژ است. سایت‌های مختلف برای اینکه فروش خود را افزایش دهند، از گیفت کارت استفاده می‌کنند تا دیگران با هدیه دادن این کارت‌ها به دوستان خود اعتباری را برای استفاده از آن سایت‌ها در نظر بگیرند.

به عنوان نمونه فرض کنید شما یک دوست دارید که زیاد به بازی آنلاین علاقه‌مند است. می‌توانید با خرید گیفت کارت‌ اپل ، گیفت کارت پلی استیشن، گوگل پلی و مستر کارت و پابجی موبایل و بیش از ده‌ها سایت دیگر را خریداری کرده و به عنوان کادو تولد به وی هدیه دهید. که بعد از آن میتوانند با وارد کردن کد گیفت کارت خود مثلا اگر گیفت کارت اپل داشته باشند در دستگاه اپل – اپل ایدی خودشون رو شارژ کنند وبراحتی داخل اپل استور خود و یا داخل برنامه ها خرید انجام دهند.

 

اما با توجه به محدودیت‌هایی که در ایران برای خرید از سایت خارجی و یا خرید درگوشی های موبایل و دستگاه بازی نظیر پلی استیشن وجود دارد، گیفت کارت به ابزاری برای خرید  و افزایش موجودی اکانت تبدیل شده است. به عبارتی گیفت کارت هدیه داده نمی‌شود، بلکه آن را خریداری می‌کنید تا از اعتباری که دارد برای شارژ اکانت خود  استفاده کنید.

 

عکس زیر نمونه ای از گیفت کارت های موجود میباشد

گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

نکات مهم برای خرید گیفت کارت

به دلیل تحریم ها علیه ایران ۲ نکته بسیار مهم در هنگام خرید گیفت کارت وجود دارد که باید آن را در نظر بگیرید.

 

کشور مبدا گیفت کارت هماهنگ با تنظیمات اکانت باشد

همه گوشی های موبایل و دستگاه بازی و سایت‌های خارجی در صفحه تنظیمات و ویرایش پروفایل دارای یک فیلد با عنوان کشور(region) هستند که از طریق آن کشور خود را انتخاب می‌کنید. و اینکه ایران در لیست این کشورها قرار ندارد ؛موضوع اینجاست کشوری که در اینجا انتخاب می‌کنید اهمیت.

به عنوان نمونه اگر شما کشور آمریکا را انتخاب کرده باشید، باید در هنگام خرید نیز گیفت کارت آمریکا را انتخاب کنید. اگر کشور دیگری انتخاب کنید  کد گیفت کارت برای شما کار نخواهد کرد.

 

پس قبل از خرید حتما به تنظیمات اکانت رفته و کشور انتخابی را بررسی کنید. دقت داشته باشید که هنگام استفاده از کد گیفت کارت نیز از ابزار تغییر آی پی استفاده کنید.

 

به مبلغ انتخابی گیفت کارت دقت کنید

در هنگام خرید نیز باید به مبلغ گیفت کارت توجه کنید. همانطور که اشاره شد هر کشور دارای قوانین مالیاتی متفاوتی است.

 

اگر فرض کنیم شما یک بازی یا برنامه ۲۰ دلاری را برای خرید انتخاب کردید، حتما نباید گیفت کارت ۲۰ دلاری خریداری کنید. باید ابتدا بررسی کرده و ببینید که آیا کشور انتخابی در تنظیمات اکانت و مبدا کشور گیفت کارت شامل مالیات خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید  چگونه گیفت کارت رایگان گوگلی پلی و آیتونز اپل دریافت کنیم؟

ممکن هست هم که أصلا مالیات نداشته باشد.

اگه  دوست دارید با انواع گیفت کارت و کاربردش  آشنا بشید به سایت گیفت کالا مراجعه کنید

چرا باید از سایت گیفت کالا خرید کنیم؟

 

گیفت کالا یکی از سامانه‌های تخصصی برای خرید گیفت کارت است. به کمک این سایت می‌توانید به بیش از ۲۰ نوع گیفت کارت مختلف در زمینه برنامه‌های گوشی اندروید و آیفون دستگاه های اپل، دستگاه پلی استیشن و ایکس باکس، مسترکارت و ویزا کارت،  و خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای دسترسی داشته باشید.

 

این سایت گیفت کارت خود را برای مبدا کشورهای مختلفی از جمله امریکا، انگلیس، آرژانتین، امارات  ،   و… دارد که متناسب با تنظیمات اکانتتان می‌توانید خریداری کنید. در ادامه به بررسی مزایای خرید از این سایت می‌پردازیم.

 

پیشنهاد تخفیف روزانه و امتیازگیری

گیفت کالا به منظور اینکه به کاربر همیشگی تبدیل شده و خریدهای خود را از این سایت انجام دهید، راهکارهای گوناگونی را در قالب تخفیف و پیشنهادات تخفیف روزانه ارائه می‌کند.

 

با هر خریدی که در گیفت کالا انجام میدهید امتیاز وفاداری میگیرید که میتوانید در خرید های بعدی آن را به پول تبدیل کرده و تخفیف بگیرید.

با مراجعه به صفحه اصلی ، می‌توانید محصولاتی که در هر روز در قالب پیشنهاد تخفیف‌دار در نظر گرفته شده را ببینید. در صورتی که محصول مورد نیاز شما در لیست بود، می‌توانید نسبت به روزهای عادی با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ هزار تومانی و بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف آن را خریداری کنید.

دارای نماد اعتماد الکترونیکی

گیفت کالا یک سایت معتبر که  دارای نماد اعتماد   از وزارت صنعت، معدن و تجارت دارد. و یکی از قدیمی ترین سایت هایی است که در این زمینه فعالیت میکند که همین امر باعث میشود تجربه بالاتری داشته و به شما مشاوره کامل تری بدهد.

 

عکس زیر نمونه ای از گیفت کارت های موجود در سایت گیفت کالا میباشد

گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

پشتیبانی که همیشه در کنار شماست

پشتیبانی حتی در ایام تعطیل در هر زمان چه پیش از خرید و چه پس از خرید گیفت کارت سوالی داشته باشید یا اینکه مشکلی در استفاده از کد تخفیف داشته باشید می‌توانید از روش‌های مختلفی همچون تماس تلفنی، چت انلاین واتس آپ از پشتیبانان گیفت کالا کمک بگیرید.

 

آموزش های جامع و کامل و رایگان در قسمت آموزش های سایت و اینستاگرام همرا ه با فیلم آموزشی

 

همین حالا از کد تخفیف زیر استفاده کنید:

علاوه بر سیستم تخفیف امتیاز وفادری سایت، در پایان برای شما عزیران یک پیشنهاد ویژه داریم. شما می‌توانی با مراجعه به سایت گیفت کالا به نشانی Giftkala.com و انجام خرید خود با استفاده از کد تخفیف giftkala-rep2020 از 10 هزار تومان تخفیف در اولین خرید خود بهره‌مند شوید

.جهت خرید گیفت کارت کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خیلی ممنون از شما سایت خیلی خوبی بود و من ازشون خرید کردم هم قیمت هاشون اکی بود و هم پشتیبانی خوبی داشتن