گوگل شکلک ها و ایموجی های اندروید را تحت مجوز آپاچی آپلود کرد!

ایموجی

من شخصا طرفدار بزرگ ایموجی های اندروید نیستم برخلاف شماها که در نظرسنجی ماه گذشته این را ثابت کرده اید که از این ایموجی ها زیاد استفاده می کنید، در هر صورت اگر بخواهید از آنها در پروژه های شخصی و متن های ارسالی خود استفاده کنید گوگل آنها را درGit Hub آپلود کرده است. هر شکلک (ایموجی) در دو قالب SVG و PNG در دسترس است و همچنین فونت های رنگی CBLC و CBDI نیز قابل استفاده هستند. سیستم عامل مربوطه به طور کامل از این نوع فایل فونت ها پشتیبانی نمی کند، بنابراین برای استفاده از این ایموجی ها شما ممکن است مجبور شوید فقط از طریق پوشه های تصویری این کار را انجام دهید.

تمامی این شکلک ها در گذشته بر اساس زبان کد نویسی UniCode  کدگذاری شده اند و فونت های تحت مجوز SIL Open Font v1.1 مجاز می باشند و بار دیگر تحت مجوز آپاچی قرار دارند.

سرتونو درد نیارم تا زمانی که شما یک محصول تجاری درست نکرده اید همه چیز خوب و رو به راه است!

اگر میخواهید ایموجی های جدید را برای خودتان داشته باشید می‌توانید از بانک لینک Git Hub استفاده کنید.

Git Hub به شما این اجازه را می دهد که فایل مربوطه را به صورت یک فایل زیپ دانلود کنید ولی این مراحل ممکن است خیلی زمان بر باشد، بنابراین به شما پیشنهاد می کنم که یک فایل مشترک با نام Git (Git client) را دانلود کرده و آن را در کامپیوتر خود داشته باشید.

کمپانی گوگل این روزها در تلاش است که یک سری از تغییرات بزرگ را در سیستم عامل و حتی برنامه های سیستم عامل خود ایجاد نماید، شاید این روزها خبرهای زیادی را از این کمپانی قدرتمند بشنوید که قطعا پیشرفت سریع این کمپانی را نشان می دهد. اگر به تازگی نیز اخبار این کمپانی را دنبال کرده باشید، یک نسخه از سیستم عامل را برای کاربران، با نام Oreo ارائه داده است و تمامی این بروزرسانی ها در قالب ایموجی نیز در این نسخه از اندروید قطعا اعمال می شود.

4.9/5 - (9 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ساعت Pixel Watch گوگل سال 2022 از راه می رسد

نظرات در مورد : گوگل شکلک ها و ایموجی های اندروید را تحت مجوز آپاچی آپلود کرد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *