انتشار اندروید 13 برای گوشی OnePlus Nord CE

انتشار اندروید 13 برای گوشی OnePlus Nord CE

گوشی OnePlus Nord CE تلفن هوشمندی که واقعاً ما را با عملکرد، فرم و قیمت خود تحت تأثیر قرار داد. هنگامی که در ابتدا در سطح جهانی منتشر شد، آن را با اندروید 11 خارج از جعبه، تحت سیستم عامل Oxygen 11 عرضه کرد. در آن زمان، دو سال پشتیبانی نرم افزاری را در پیش داشت، اما زمان واقعاً می گذرد.

OnePlus به طور رسمی عرضه اندروید 13 را برای Nord CE خود در قالب سیستم عامل اصلی Oxygen OS 13 آغاز کرده است. این اعلامیه از طریق انجمن های رسمی انجمن آن منتشر شد و نشان دهنده ارتقای نرم افزار نهایی برای رسیدن به Nord CE است.

اما سلام، نسخه سفت‌افزار EB2103_11_F تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را به همراه دارد، به طوری که گوشی هوشمند می‌تواند در طول آخرین سال به‌روزرسانی امنیتی خود در اوج عملکرد خود باشد. و مانند هر به‌روزرسانی عالی دیگر، همه چیز با یک لایه رنگ تازه شروع می‌شود!

طراحی آکوامورفیک کاملاً جدید Oxygen OS گنجانده شده است و نه تنها به عناصر بصری ثابت، بلکه به انیمیشن ها و سایه های فعال نیز گسترش می یابد. برای مثال، سایه‌های ساعت جهت خورشید و ماه را شبیه‌سازی می‌کنند. یک لمس نهایی باحال!

ویژگی‌های جدیدی نیز معرفی شده‌اند، مانند پوشه‌های بزرگ‌شده که می‌توانند در صفحه اصلی قرار گیرند، یا جعبه ابزار کناری که می‌تواند به شما کمک کند پنجره‌های شناور را در داخل برنامه‌های در حال اجرا باز کنید.

به طور طبیعی، هیچ به روز رسانی بدون بهبود امنیت و حریم خصوصی کامل نمی شود. مهم‌تر از همه، کاربران می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند رمزگذاری پیشرفته برای مواردی که در گاوصندوق خصوصی خود قرار داده‌اند، لذت ببرند. اوه، و Oxygen OS 13 می‌تواند گزینه پیکسل‌سازی خودکار داده‌های کاربر و آواتارها را از روی اسکرین‌شات به شما ارائه دهد. مرتب!

برای یک لیست کامل از تغییرات، شما قطعا باید انجمن های انجمن را بررسی کنید، به خصوص اگر در مورد ارتقاء تردید دارید. اما نگران نباشید که OnePlus به شما این امکان را می‌دهد که به آخرین نسخه برگردید، اگر واقعاً اینطور باشد … به قیمت داده‌های کاربر شما. بنابراین هنگام دریافت هشدار به‌روزرسانی، حتماً به یاد داشته باشید!

بیشتر بخوانید  انتشار اولین آپدیت گوشی OnePlus 11R

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای گوشی OnePlus Nord CE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *