انتشار اطلاعاتی از سری آیفون 15 اپل

انتشار اطلاعاتی از سری آیفون 15 اپل

آیفون های جدید بالاخره قرار است کانکتورهای اختصاصی خود را از سری 15 سال 2023 خود حذف کنند. با این حال، طرفداران اپل که مشتاقانه منتظر لذت بردن از جذابیت جهانی USB نوع C هستند، ممکن است از دانستن این موضوع که غول کوپرتینویی ظاهراً قصد دارد سیستم MFi فعلی خود را بر روی نسخه پورت خود اعمال کند، ناامید شوند. محدودیت‌های شایعه شده ممکن است با استفاده از سخت‌افزار مشابهی اعمال شوند که در حال حاضر پورت لایتنینگ را در همان باغ دیواری نگه می‌دارند.

اپل در نهایت با فشار برای کنار گذاشتن پورت لایتنینگ موافقت کرد، در اقدامی که می تواند سری 14 را به آخرین آیفون هایی تبدیل کند که با کانکتورهای داخلی در سراسر جهان عرضه می شوند. با وجود این، طبق گزارش ها، غول کوپرتینویی 1 حرکت آخر را در برابر کسانی که امیدوار به مرگ پیام مخوف روی صفحه نمایش “این وسیله جانبی پشتیبانی نمی شود” انجام داده است.

طرفداران پایداری در الکترونیک و ساخت آنها ممکن است امیدوار باشند که دستورالعمل های جدید استاندارد جهانی که توسط بسیاری از حوزه های قضایی در سراسر جهان تصویب یا پیشنهاد شده است، به برنامه Made for iPhone (MFi) پایان دهد، که توسط آن سازندگان باید مجوز رسمی OEM را دریافت کنند. لوازم جانبی با قابلیت رعد و برق.

با این حال، طبق یک افشاگر مبتنی بر Weibo، اپل قصد دارد کابل‌های نوع C تا -C را نیز MFi بسازد. ظاهراً این کار با ادغام مدارهای مجتمع سفارشی «رعد و برق رابط» (IC) در آیفون های جدید در آینده انجام خواهد شد.

تصور می‌شود که این امکان را به دستگاه‌های مورد نظر می‌دهد تا طبق معمول دستگاه‌های جانبی غیرمجاز را شناسایی کرده و به کاربر هشدار دهند. مشخص نیست که آیا پیشنهاد ادعایی اپل برای صدور گواهینامه های MFi در جهان فقط نوع C مانع استفاده از کابل موجود با واحد جدید سری 15 می شود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل ، هوم پاد خود را در سال 2018 ارائه خواهد داد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سری آیفون 15 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *