گوشی ویوو V27e در راه است

گوشی ویوو V27e در راه است

انتظار می‌رود ویوو به زودی گوشی‌های هوشمند سری V27 ویوو را در بازار جهانی عرضه کند. این شرکت اخیرا یک تیزر برای این دستگاه های آینده منتشر کرده است. این بدان معنی است که راه اندازی ممکن است در روزهای آینده رخ دهد. قبلاً می دانیم که دستگاه های V27، V27 Pro و V27e این سری از سری Vivo S16 منحصر به فرد چین تغییر نام خواهند داد.

Vivo V27e در وب‌سایت‌های گواهینامه SIRIM و BIS (از طریق) مشاهده شده است و تأیید می‌کند که این دستگاه در مالزی و هند عرضه خواهد شد. لیست ها چیزی در مورد مشخصات فاش نمی کنند، با این حال، تایید می کنند که در هر دو منطقه، دستگاه دارای شماره مدل V2237 خواهد بود.

به لطف لیست اخیر کنسول Google Play، برخی از مشخصات Vivo V27e را می دانیم. بر اساس این لیست، این دستگاه دارای صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل با تراکم پیکسلی 440 پیکسل در اینچ خواهد بود. صفحه نمایش احتمالاً یک پنل AMOLED با اندازه 6.62 اینچ خواهد بود و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد.

در زیر کاپوت، این دستگاه دارای یک SoC مدیاتک MT6789 است که با نام Helio G99 نیز شناخته می شود. این یک چیپست 4G مبتنی بر 6 نانومتر است که توسط TSMC ساخته شده است و کارایی عالی و عملکرد مناسبی را ارائه می دهد. شایان ذکر است که همتای چینی این دستگاه یعنی Vivo S16e از چیپست Dimensity 1080 با پشتیبانی از 5G پشتیبانی می کند.

برای اپتیک، می‌توانیم انتظار یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی را داشته باشیم. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. جزئیات دیگر در مورد این دستگاه در حال حاضر هنوز یک راز است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو X90 و کسب تاییدیه NBTC

نظرات در مورد : گوشی ویوو V27e در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *