گوشی Xiaomi 13 یک مدل خوش دست و کارآمد

گوشی Xiaomi 13 یک مدل خوش دست و کارآمد

عرضه جهانی شیائومی 13 یک رویداد بسیار مورد انتظار است. این گوشی در بررسی ما عملکرد خوبی داشت و در بسیاری از زمینه ها بهبود یافته است. در اینجا خواهید فهمید که این پیشرفت ها چیست، گوشی هنوز در کجا کمبود دارد و چرا ممکن است ارزش کمی صبور بودن را داشته باشد.

با وجود اینکه شیائومی 13 کمی بزرگتر از مدل سال گذشته است، همچنان یک گوشی کامپکت اندرویدی محسوب می شود. صفحه نمایش 6.36 اینچی AMOLED می تواند با نرخ تازه سازی بالا کار کند و می تواند بسیار روشن باشد، اما به میزان اندکی از حداکثر روشنایی مشخص شده توسط سازنده فاصله دارد. اسنپدراگون 8 نسل 2 در داخل، عملکرد بسیار بالایی را ارائه می‌کند در حالی که نسبتاً خوب خنک می‌شود، حتی تحت بارگذاری پایدار. SoC به رم LPDDR5x و حافظه UFS 4.0 دسترسی دارد. شیائومی همچنین یک راه حل بی سیم را ارائه کرده است که از آخرین استاندارد Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، نسخه وارداتی ما فاقد چند باند فرکانس مهم LTE است که می‌تواند به ویژه در مناطق روستایی کمتر ساخته شده در اروپا مشکل ایجاد کند. اما نسخه بین المللی گوشی نباید این محدودیت را داشته باشد. همچنین شیائومی 13 از سیم‌کارت‌های الکترونیکی پشتیبانی نمی‌کند.

پورت USB شما را مستقیماً به عصر حجر می برد – هنوز هم فقط از USB 2.0 پشتیبانی می کند. این به این معنی است که پورت سرعت انتقال پایینی دارد و نمی تواند سیگنال های ویدئویی را از طریق کابل ارسال کند. تنظیمات دوربین سه گانه در مقایسه با آن به روزتر است. این نه تنها دارای سنسور نسل فعلی سونی است، بلکه یک لنز تله فوتو با زوم اپتیکال 3.2 برابر و همچنین یک دوربین فوق عریض اضافی ارائه می‌کند. با این حال، همکاری با لایکا در زمانی که گوشی را بررسی می کردیم چندان قابل توجه نبود.

اگرچه شیائومی 13 از استاندارد شارژ یکسانی استفاده می کند و ظرفیت باتری مشابه شیائومی 12 را دارد، عمر باتری آن به میزان قابل توجهی بهبود یافته است. از نظر استقامت برای رقبای خود اقدام سختی خواهد بود. این گوشی در نهایت با داشتن رتبه IP68 بسته را کامل می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی مرموزی از شیائومی با اسم رمز N7 در راه است

در زمان نوشتن بررسی، شیائومی 13 فقط به عنوان یک دستگاه وارداتی در دسترس است، به عنوان مثال از TradingShenzhen، که با مهربانی واحد بررسی را به ما قرض داد. اما می‌توانید کیف و سایر لوازم جانبی را از خرده‌فروشی‌هایی مانند آمازون خریداری کنید. انتظار می رود نسخه بین المللی در مارس 2023 عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Xiaomi 13 یک مدل خوش دست و کارآمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *