نمایشگر منحنی کورسیر Xeneon Flex معرفی شد

نمایشگر منحنی کورسیر Xeneon Flex معرفی شد

در ماه آگوست، Corsair از مانیتور Xeneon Flex 45WQHD240 در جریان Gamescon 2022 رونمایی کرد. پس از تقریباً چهار ماه از معرفی اولیه این مانیتور، سرانجام این برند شروع به پیش‌سفارش در ایالات متحده، بریتانیا و سایر مناطق اروپایی کرد.

Xeneon FLEX 45WQHD240 با ارسال رایگان از Corsair، 1999.99 دلار قبل از کسر مالیات در ایالات متحده هزینه دارد. در بریتانیا، مانیتور 2099.99 پوند یا 1679.99 پوند بدون مالیات بر ارزش افزوده قیمت خواهد داشت. Corsair هنوز قیمت گذاری برای منطقه یورو را اعلام نکرده است. در حالی که Corsair تاکید می کند که Xeneon FLEX 45WQHD240 از نظر کمیت محدود است، تعداد مانیتورهایی که دارد یا قصد تولید دارد را تایید نکرده است.

برای کسانی که نمی دانند، مانیتور گیمینگ کورسیر Xeneon Flex 45WQHD240 دارای طراحی قابل خم شدن، نرخ تازه سازی 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه است. به دلیل طراحی قابل خم شدن، مانیتور می تواند به عنوان یک صفحه نمایش منحنی یا تخت عمل کند. وضوح تصویر 1440 پیکسل و AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-SYNC است.

Xenon Flex حاصل همکاری Corsair و LG است. این مدل دارای یک پنل 45 اینچی ال‌جی W-OLED با حداکثر روشنایی 1000 نیت است. نسبت کنتراست مانیتور گیمینگ هیولایی جدید 1.35 میلیون: 1 است که نمونه ای از نمایشگرهای OLED است. زمان پاسخ‌دهی فوق‌العاده سریع و نرخ تازه‌سازی بالای دستگاه کاملاً چشمگیر است.

انتظار می رود کورسیر بزودی نمایشگر خمیده را روانه بازار کند. کورسیر Xeneon Flex 45WQHD240 مانیتور حرفه ای گیمینگ بوده که مشخصات فنی قابل توجهی دارد و از نظر طراحی نیز متفاوت از برخی مدل های مشابه محسوب می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی کورسیر از سیستم گیمینگ کامپکت One a100

نظرات در مورد : نمایشگر منحنی کورسیر Xeneon Flex معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *