گوشی Reno 7 Z 5G اوپو با چیپ اسنپدراگون 695 معرفی شد

گوشی Reno 7 Z 5G اوپو با چیپ اسنپدراگون 695 معرفی شد

شرکت اوپو از سری Reno 7 یک مدل جدید معرفی کرده که به عنوان گوشی Reno 7 Z 5G شناخته می‌شود. در واقع با چهارمین عضو از این سری رو به رو هستیم زیرا پیشتر مدل های Reno 7 ،7 Pro و Reno 7 SE 5G را مشاهده کردیم.

Reno 7 Z 5G با چیپست Qualcomm عرضه می شود. این گوشی دارای پیکربندی دوربین سه گانه در عقب است. تعجب آور نیست اگر این گوشی در هند تحت سری F اوپو عرضه شود. بیایید نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و سایر جزئیات Oppo Reno 7 Z 5G بیندازیم.

گوشی اوپو Reno 7 Z 5G بعد از Reno 7 Pro، Reno 7 و Reno 7 SE یک مدل گوشی هوشمند میان رده جدید از این شرکت تلقی می شود. اوپو از مشخصات این دستگاه در تایلند رونمایی کرده است. با این حال، جزئیات قیمت و در دسترس بودن در تاریخ 3 مارس اعلام خواهد شد.

Reno 7 Z در دو رنگ مشکی و رنگین کمانی عرضه می شود. دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در عقب بوده که جلوه زیبایی به آن بخشیده است. ماژول دوربین دارای دو لنز بزرگ و یک لنز کوچک بوده که در سمت چپ قرار گرفته است. فلاش LED نیز در داخل ماژول دوربین قرار دارد. از ترکیب بندی دوربین باید به یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز تک رنگ 2 مگاپیکسلی و لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی پرداخت. برای دوربین سلفی از یک حسگر 16 مگاپیکسلی بهره گرفته شده که به صورت یک حفره در گوشه نمایشگر جای گرفت.

فریم گوشی صاف بوده و طراحی زیبایی به رینو 7 زد 5جی بخشید. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح FHD+ بوده و در حالی که قاب های کناری و بالایی نازک هستند، قسمت زیرین نمایشگر نسبتا ضخیم به نظر می رسد. دکمه پاور در لبه سمت راست دستگاه جای گرفته و فضایی را برای دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ ایجاد می کند.

در بخش فنی باید به تراشه Snapdragon 695 پرداخت که از شبکه 5جی پشتیبانی دارد. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. کاربران تا 5 گیگابایت از رم مجازی و یک گزینه حافظه داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت هم خواهند داشت. در سایر مشخصات باید به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد. این گوشی دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت USB Type-C ،NFC و غیره است. رینو 7 زد دارای سیستم عامل ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 بوده و بزودی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید  هدفون اوپو Enco X2 در گزینه رنگی جدید

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت اوپو رجوع کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Reno 7 Z 5G اوپو با چیپ اسنپدراگون 695 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *