گوشی شیائومی 13 اولترا در MWC 2023 معرفی می شود

گوشی شیائومی 13 اولترا در MWC 2023 معرفی می شود

سری 13 شیائومی جزو اولین گوشی هایی بود که با اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه شد. تا به امروز، تنها وان پلاس 11 توانسته است با آن رقابت کند. این به این دلیل است که خط تولید Mi 13 در همان بازه قیمتی قدرتمندترین است. به زودی مدل جدیدی وارد باشگاه می شود. ما در مورد Xiaomi Mi 13 Ultra صحبت می کنیم.

چندی پیش، سازنده رده اول گوشی های هوشمند مستقر در چین بیانیه ای صادر کرد. با توجه به دومی، Xiaomi 13 Ultra (یا Xiaomi 13S Ultra) در رویداد MWC 2023 رونمایی خواهد شد. برای کسانی که اطلاعی ندارند، MWC (کنگره جهانی موبایل) یک کنفرانس بزرگ است که در آن برندهای مختلف برای معرفی محصولات جدید خود روی صحنه می روند. برخلاف CES، در اینجا، ما عمدتاً گوشی‌های هوشمند و فناوری‌های مرتبط را می‌بینیم.

در تیزر اخیر، شیائومی در توییتی اعلام کرد که قصد دارد فناوری‌های جدیدی را در جریان MWC 2023 در بارسلون معرفی کند. با این حال، شیائومی مشخص نکرد که واقعاً چه فناوری های جدید هستند. ما حدس می زنیم که این برند شیائومی 13 اولترا جدید را به ارمغان بیاورد و آن را به پادشاهی جدید در بخش دوربین گوشی تبدیل کند.

سال گذشته، شیائومی 12 اس اولترا را دیدیم. پس از عرضه سری Mi 12 وارد بازار شد. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم Xiaomi 13S Ultra به یک مدل بعدی تبدیل خواهد شد. این مدل باید دارای فناوری جدید دوربین لایکا باشد که تمرکز گوشی های نسل گذشته بود. اما ما اطلاعات زیادی در مورد نقاط فروش آن نداریم. اگرچه می‌توان انتظار داشت که دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز یا ۱۴۴ هرتز، اندروید ۱۳ خارج از جعبه و احتمالاً پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ باشد.

در مورد بزرگ‌ترین ویژگی، این گوشی باید با یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت عرضه شود. شامل موارد زیر خواهد بود:

Sony IMX989 CMOS به عنوان دوربین اصلی.
لنز جدید 50 مگاپیکسلی سونی IMX858 (0.6x) فوق عریض؛
IMX858 با زوم دیجیتال 3 برابر.
IMX858 با زوم اپتیکال 5 برابر.

همانطور که می بینیم، دوربین Xiaomi 13 Ultra در مقایسه با دوربین 48 مگاپیکسلی Xiaomi 12S Ultra بسیار بهبود یافته است. همچنین باید از تثبیت کننده اپتیکال (OIS) پشتیبانی کند و به زوم دیجیتال حداقل 120 برابری دست یابد.

بیشتر بخوانید  قمقمه MIJIA Thermos Cup Ti شیائومی معرفی شد

منبع

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی شیائومی 13 اولترا در MWC 2023 معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *