گوشی Redmi Note 12 Turbo بزودی معرفی می شود

گوشی Redmi Note 12 Turbo بزودی معرفی می شود

ما از ژانویه در مورد Redmi Note 12 Turbo (معروف به Redmi Note 12T) می شنویم. در چند هفته اخیر، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند ظاهر شده است. امروز، یک گزارش جدید نشان می دهد که این دستگاه ممکن است خیلی زود رسمی شود.

به گفته شیائومی، نرم افزار ردمی نوت 12 توربو آینده آماده است. این گوشی با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد. آخرین ساخت MIUI داخلی این گوشی دارای نسخه سیستم عامل V14.0.2.0.TMRCNXM است.

از آنجایی که این محصول اولین عرضه خود را در چین انجام خواهد داد، ممکن است ردمی در روزهای آینده به انتشار آن بپردازد. طبق معمول، این برند ممکن است تمام ویژگی های اصلی را قبل از معرفی رسمی گوشی هوشمند افشا کند.

انتظار می رود Redmi Note 12 Turbo با نام رمز مرمر در خارج از سرزمین اصلی چین با نام Poco F5 عرضه شود. اما متاسفانه نرم افزار مدل پوکو هنوز آماده نشده است. اما منبع فاش کرده است که سه نوع از Poco F5 برای بازارهای بین المللی وجود خواهد داشت. آنها جهانی، منطقه اقتصادی اروپا و هند هستند.

طبق گزارش‌های دیگر، Poco F5 Pro نیز وجود خواهد داشت. این دستگاه چیزی نیست جز یک Redmi K60 تغییر نام‌داده‌شده با چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen1. تا جایی که به Remdi Note 12 Turbo (Poco F5) مربوط می شود، گفته می شود که با تراشه جدید سری اسنپدراگون 7 (چه نسل دوم یا نسخه پلاس Gen1)، یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با فرکانس 120 هرتز، یک تراشه 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. + سیستم دوربین سه گانه 2 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت درون صفحه، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 67 واتی.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی Redmi A2 بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 Turbo بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *