مشخصات کلیدی سامسونگ Galaxy A13 لو رفت

مشخصات کلیدی سامسونگ Galaxy A13 لو رفت

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی اقتصادی Galaxy A13 5G را با مشخصاتی قابل توجه و طراحی ارتقایافته معرفی کند. اکنون اطلاعات تازه ای درباره این تلفن هوشمند بدست آوردیم.

از ماه گذشته، شایعات در مورد مشخصات گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A13 5G منتشر شده است. امروز، آنتونی اطلاعاتی در توییتر آمد و مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت.

اطلاعات دهنده فاش کرد که گلکسی A13 5G دارای یک پنل LCD 6.48 اینچی است که وضوح Full HD+ را ارائه می دهد. رندرهای CAD آن که در اوایل ماه او ظاهر شد نشان داد که دارای یک نمایشگر ناچ قطره ای است.

خبری از دوربین جلوی گوشی هوشمند نیست. دوربین پشتی آن دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

گلکسی A13 5G توسط Dimensity 700 5G هدایت خواهد شد. به یاد داشته باشید، این گوشی در اوایل ماه جاری با تراشه D700 مشاهده شد. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. برای امنیت، یک اسکنر اثر انگشت در کناره دارد.

A13 احتمالا در سه نسخه رم مانند 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت وارد بازار خواهد شد. ممکن است در گزینه های ذخیره سازی مانند 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه شود. سایر جزئیات این گوشی در دست نیست.

گزارشی از ماه گذشته ادعا کرد که گلکسی A13 5G می‌تواند ارزان‌ترین گوشی سامسونگ آماده 5G باشد. درز جدید ادعا می کند که Galaxy A13 5G ممکن است حدود 249 دلار قیمت داشته باشد. این گوشی جایگزین گلکسی A12 سال گذشته خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ، اوپو، ویوو و شیائومی بزودی گوشی تاشو جدید عرضه می کنند

نظرات در مورد : مشخصات کلیدی سامسونگ Galaxy A13 لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *