گوشی Redmi Note 12 Turbo بزودی از راه می رسد

گوشی Redmi Note 12 Turbo بزودی از راه می رسد

سری Redmi Note 12 اولین بار در اواخر ماه اکتبر در چین رونمایی شد. خط تولید در اصل از چهار مدل تشکیل شده است. دستگاه پنجم در ماه دسامبر معرفی شد. علاوه بر این، سه دستگاه از این گوشی ها هفته گذشته راهی هند شدند.

اکنون، طبق یک منبع موثق، این شرکت ممکن است یک گوشی دیگر را معرفی کند. بیایید جزئیات را بررسی کنیم. طبق گفته Kacper Skrzypek، شیائومی ممکن است یک گوشی هوشمند دیگر از سری Redmi Note 12 را عرضه کند. این دستگاه رسما Redmi Note 12 Turbo نام خواهد داشت.

فروشنده می گوید که این گوشی با اسم رمز “ماربل” است. قدرت آن از چیپست کوالکام تامین خواهد شد. علاوه بر این، شیائومی اعلام کرده است که با رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه خواهد شد.

متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که او تاکنون به اشتراک گذاشته است. امیدواریم در روزهای آینده بیشتر در مورد این گوشی مرموز بدانیم. پس از نزدیک شدن به راه اندازی، باید در وب سایت های صدور گواهینامه ظاهر شود.

برای کسانی که نمی دانند، Redmi Note 12 Turbo تنها گوشی هوشمند معرفی نشده سری Redmi Note 12 نیست. همچنین انتظار می‌رود که شیائومی گوشی Redmi Note 12 Pro 4G را معرفی کند که اساساً یک Redmi Note 10 Pro تغییر نام‌گذاری شده است. پیش از این قرار بود این دستگاه با نام Redmi Note 11 Pro 2023 رسمی شود.

در جریان کنفرانس معرفی سری ردمی نوت 12 در هند، این شرکت گفت که خانواده جدید ردمی نوت را کمتر به هم ریخته نگه می‌دارد. اما به نظر نمی رسد حداقل برای بازارهای دیگر اینطور باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی Redmi 11 Prime معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 Turbo بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *