گوشی وان پلاس 11 ژوپیترادیشن معرفی شد

گوشی وان پلاس 11 ژوپیترادیشن معرفی شد

وان پلاس به تازگی مدل ویژه جدیدی را برای پرچمدار اخیر خود وان پلاس 11 معرفی کرد. دستگاهی که به عنوان وان پلاس 11 ژوپیترادیشن شناخته شده و از رنگ بندی شبیه به غبارهای روی سطح سیاره مشتری برخوردار است.

دستگاه مورد بحث، نسخه OnePlus 11 Jupiter Rock نام دارد و دارای طراحی منحصر به فردی بوده است که از سیاره غول پیکر گازی منظومه شمسی مشتری الهام گرفته شده است.

بر اساس اعلام وان پلاس، این نوع جدید ویژه اولین گوشی هوشمندی است که به عنوان «بافت طبیعی» که با استفاده از مواد سنگی میکروکریستالی حجمی ساخته شده است، استفاده می‌شود. این اولین مورد در صنعت گوشی های هوشمند بوده و قبلاً هرگز ارائه نشد. به لطف مواد ساخت خاص خود، نسخه OnePlus 11 Jupiter Rock به دنبال ارائه یک تجربه لمسی منحصر به فرد است که آن را متمایز می کند.

با نگاهی به پنل‌های عقب آن، می‌توانیم ببینیم که چگونه طراحی این مواد را با پنل عقب با بافت خشن به نمایش می‌گذارد که ظاهر و احساس صخره‌های طبیعی را منعکس می‌کند.

اما جدای از طراحی، دستگاه همچنان دارای مشخصات داخلی مشابه مدل معمولی OnePlus 11 بود. این گوشی مجهز به جدیدترین و بهترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را نیرو بخشیده که از شارژ 100 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. در قسمت عقب یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی و در قسمت جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

نسخه جدید OnePlus 11 Jupiter Rock Limited Edition به تازگی معرفی شده، اگرچه قیمت آن هنوز مشخص نیست. اما با نسخه ساده وان پلاس 11 بیش از 710 دلار قیمت دارد. می‌توان انتظار داشت که نسخه Special Edition گران‌تر و قیمتی در حدود 800 دلار داشته باشد. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در سر دارد.

وان پلاس پیشتر بوده که وان پلاس 11 را به بازار جهانی ارائه داد. مدلی پرچمدار که از سخت افزاری قدرتمند بهره گرفته و طراحی پریمیومی هم شامل آن شد. یک گوشی خاص که در نسخه ژوپیتر ادیشن رنگ بندی جذابی شامل آن شده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید  تاریخ معرفی وان پلاس فولد فاش شد

منبع

5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی وان پلاس 11 ژوپیترادیشن معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *