گوشی Redmi Note 12 Turbo با 16 گیگابایت رم از راه می رسد

گوشی Redmi Note 12 Turbo با 16 گیگابایت رم از راه می رسد

Redmi به طور رسمی تایید کرد که Redmi Note 12 Turbo را 28 مارس معرفی خواهد کرد. مدلی که دارای مشخصات قابل توجهی از جمله در بخش سخت افزاری همچون پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 است.

اولین تیزر نشان داده که Redmi Note 12 Turbo به محفظه بخار 3725 میلی متر مربعی درجه اسپرت الکترونیکی مجهز شده است. خنک کننده محفظه بخار یک تکنیک مدیریت حرارتی بوده که برای انتقال گرما از یک منبع حرارتی مانند پردازنده کامپیوتر یا کارت گرافیک به یک هیت سینک استفاده می شود. از یک محفظه مسطح و مهر و موم شده حاوی مقدار کمی مایع استفاده کرده که به سرعت تبخیر و متراکم می شود.

بخار به مناطق خنک‌تر محفظه حرکت می‌کند، جایی که گرمای جذب‌شده را آزاد می‌کند و سپس برای تکرار فرآیند به منطقه گرم‌تر برمی‌گردد. خنک کننده محفظه بخار کارآمد، بی صدا و بدون نیاز به قطعات متحرک است که آن را به یک انتخاب محبوب برای برنامه های محاسباتی با کارایی بالا تبدیل می کند.

نوت 12 توربو دارای شیارهای انحرافی است و تا 35 درصد بهبودی در اتلاف گرما نسبت به نسخه قبلی ارائه می دهد. این اولین مدلی است که از نسل دوم پردازنده Snapdragon 7+ با همان معماری SD 8+ استفاده می کند و برای گیمینگ طراحی شد.

دومین تیزر منتشر شده توسط Redmi نشان داده که Note 12 Turbo با رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی به فروش می رسد. این اولین بار در سری Redmi Note بوده که ترکیب حافظه رم و داخلی بالایی به کار گرفته می شود. بالاترین پیکربندی که در سری ردمی نوت 12 مورد استفاده قرار گرفت، ترکیب 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی بود.

برای یادآوری، Redmi Note 12 Turbo دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح 1080 در 2400 پیکسل است. همچنین باید به باتری 5500 میلی آمپرساعتی اشاره کرد و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. پنل نمایشگر AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و نسبت تصویر 20:9 اشاره کرد. این گوشی با اندروید 13 و MIUI 14 به فروش خواهد رسید و در سوی دیگر باید به پردازنده گرافیکی Adreno 725 پرداخت و تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  هدفون ردمی Buds 5A راهی بازار شد

Redmi Note 12 Turbo دارای سیستم دوربین اصلی سه گانه شده که شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی واید است. ماژول دوربین دارای فلاش LED، HDR و نمای پانوراما است. از نظر اتصالی، نوت 12 توربو دارای بلوتوث 5.2، وای فای و NFC در بازارهای خاص خواهد بود. این دستگاه همچنین از شارژ سیمی 67 واتی بوسیله USB-C برخوردار بوده و در چندین رنگ از جمله مشکی به فروش می رسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Redmi Note 12 Turbo با 16 گیگابایت رم از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *