گوشی Redmi K60E با 12 گیگابایت رم همراه است

گوشی Redmi K60E با 12 گیگابایت رم همراه است

انتظار می رود سری جدید پرچمداران سری K Redmi به زودی معرفی شود، اگرچه هنوز جدول زمانی توسط این شرکت فاش نشده است. این سری ممکن است شامل Redmi K60، Redmi K60 Pro و Redmi K60E جدید باشد. این گوشی ها به جز Redmi K60E جانشین مدل های Redmi K50 خواهند شد. اکنون، این مدل جدید در وب سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده است که توسط MySmartPrice مشاهده شده است. این لیست شماره مدل شیائومی 22127RK46C را نشان می دهد. می توان حدس زد که Redmi K60E می تواند یک پیشنهاد اقتصادی در این سری باشد.

این لیست نشان می دهد که Redmi K60E توانسته است امتیاز 961 را در راند تک هسته ای و 3123 امتیاز را در بخش چند هسته ای کسب کند. با کمال تعجب، این گوشی همچنان بر روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود و نه اندروید 13، که این روزها معمولا در اکثر گوشی های عرضه شده دیده می شود.

علاوه بر این، لیست نشان می دهد که Redmi K60E با 12 گیگابایت رم عرضه می شود، اما می تواند گزینه های دیگری مانند 8 گیگابایت رم در هنگام عرضه وجود داشته باشد. در بخش مادربرد به «Alloth» اشاره شده است که می‌تواند یک چیپست Qualcomm Snapdragon باشد، اما نام دقیق SoC در حال حاضر مشخص نیست. سرعت کلاک ذکر شده 3.19 گیگاهرتز (پیک) است و یک پردازنده هشت هسته ای است.

می توان حدس زد که چیپست می تواند از سری اسنپدراگون 8 باشد. این تقریباً همه چیزهایی است که در حال حاضر از لیست Geekbench فاش شده است. می توان حدس زد که Redmi K60E با اتصال شبکه 5G، صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، ظرفیت شارژ سریع حداقل 67 وات و چیدمان دوربین سه گانه در پشت عرضه شود.

همانطور که گفته شد، تاریخ دقیقی برای عرضه سری Redmi K60 وجود ندارد، اما شایعاتی وجود دارد که این گوشی ممکن است در ماه دسامبر عرضه شود. ما امیدواریم که برخی از این مدل ها فراتر از چین اما با نام های بازاریابی متفاوت گسترش یابند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسل بعدی Redmi Note با نمایشگر اولد همراست

نظرات در مورد : گوشی Redmi K60E با 12 گیگابایت رم همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *