هدفون وان پلاس Buds Pro 2 یک گزینه خاص است

هدفون وان پلاس Buds Pro 2 یک گزینه خاص است

وان پلاس Buds Pro 2 در 7 فوریه به صورت جهانی معرفی خواهد شد. قبل از عرضه، این شرکت جزئیات جالبی را در مورد هدفون های آینده فاش کرده است. OnePlus تأیید کرده است که Master EQ Buds Pro 2 توسط هانس زیمر، آهنگساز کهنه کار هالیوود تنظیم خواهد شد. ممکن است او را از روی فیلم‌های معروفی مانند Dune، Top Gun: Maverick و The Dark Knight بشناسید.

Master EQ تنظیم شده توسط آهنگساز افسانه ای موسیقی “Soundscape” نام دارد و ادعا می شود که فرکانس های پایین کمتری نسبت به تنظیمات پیش فرض دارد و همچنین میدان صوتی روشن تر و وسیع تری دارد. OnePlus می گوید Master EQ به کاربران اجازه می دهد از صدای ارکسترال کامل کلاسیک و موسیقی چند بعدی یک فیلم اکشن لذت ببرند.

برای کسانی که نمی‌دانند، EQ که مخفف اکولایزر است، ابزاری است که به شما امکان می‌دهد امضای صدای هدفون یا بلندگوهای خود را مطابق میل خود تنظیم کنید. می توان از آن برای تنظیم بهره دامنه های فرکانس مختلف در محدوده فرکانس کامل یک دستگاه خروجی معین استفاده کرد.

به عنوان بخشی از این همکاری، زیمر “Lost but Won” را تنظیم مجدد کرده است – بخشی از موسیقی متن اصلی فیلم Rush، تا اجزای صوتی فضایی را در موسیقی ادغام کند. این موسیقی متن به مشتریان این امکان را می‌دهد تا ویژگی صوتی فضایی OnePlus Buds Pro 2 خود را آزمایش کنند و از تنظیم آن در سطح بهینه اطمینان حاصل کنند.

این شرکت قبلاً تأیید کرده بود که Buds Pro یکی از اولین هدفون‌های TWS است که از عملکرد صوتی فضایی امضای Google استفاده می‌کند. هدفون ها باید بتوانند یک تجربه صوتی فضایی سفارشی را از طریق میدان صوتی گسترده و صدای واضح ارائه دهند.

OnePlus می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای همکاری با دیگر آهنگسازان مشهور جهان برای توسعه EQ‌های سفارشی‌سازی‌شده برای کاربران است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن طراحی هدفون OnePlus Buds 3

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Buds Pro 2 یک گزینه خاص است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *