گوشی Redmi 12C بزودی در بازار جهانی عرضه می شود

گوشی Redmi 12C بزودی در بازار جهانی عرضه می شود

Redmi 12C در ماه دسامبر در چین معرفی شد. اخیراً در وب سایت های صدور گواهینامه BIS و NBTC مشاهده شده است. اکنون این دستگاه در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. با شماره مدل 22120RN86G ذکر شده است. پایگاه داده بنچمارک مشخصات کلیدی دستگاه را نشان می دهد.

پایگاه داده Geekbench شماره مدل پردازنده ARM MT6769V/CZ را در Redmi 12C ذکر کرده است. این شامل شش هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز و دو هسته با سرعت 2 گیگاهرتز است. چیپست مربوط به MediaTek Helio G85 SoC است. این لیست نشان می دهد که Redmi 12C دارای 4 گیگابایت رم در داخل خود خواهد بود، با این حال، در زمان عرضه می توانیم انتظار انواع بیشتری را داشته باشیم. این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

Redmi 12C در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench امتیاز 355 و 1173 را به دست آورده است. جدای از این، لیست جزئیات بیشتری در مورد دستگاه فاش نمی کند. طبق گزارش‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود که پیشنهاد آینده این ماه قبل از MWC 2023 در هند عرضه شود.

در چین، Redmi 12C دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی با وضوح HD+ و بریدگی قطره ای است. یک دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و لنز عمق 0.8 مگاپیکسلی وجود دارد. این دستگاه دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک اسکنر اثر انگشت در پشت است. این گوشی هوشمند از تراشه Helio G85 همراه با حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. Redmi 12C توسط یک واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی پشتیبانی می شود.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم شیائومی جزئیات رسمی در مورد عرضه جهانی Redmi 12C را در روزهای آینده به اشتراک بگذارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ردمی واچ 4 با بروزرسانی جدید از دستیار صوتی پشتیبانی می کند

نظرات در مورد : گوشی Redmi 12C بزودی در بازار جهانی عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *