استقبال بسیار زیاد افراد از پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

پیش فروش اینترنتی ایران خودرو | همانطور که از خبرها مستحضر هستید، گروه خودروسازی ایران خودرو روز گذشته مورخ 3 مهر 1397 پیش فروش اینترنتی خود را آغاز نمود و با استقبال بسیار خوب افراد روبرو شد. این پیش فروش اینترنتی در راستای تقسیم عادلانه ی وسایل نقلیه میان هموطنان برگزار شده است و مدتی قبل گروه خودروسازی سایپا نیز چنین پیش فروشی را تدارک دیده بود.

پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

در اولین روز ثبت‌ نام در طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو به افرادی اختصاص داشت که عدد سمت راست کد ملی این افراد با عدد 1 به پایان می‌ رسید. از ساعت 10 صبح دیروز تا ساعت 14 همان روز، تعداد 8772 نفر توانستند برای ثبت در این سایت اقدام نمایند. اکنون با این میزان ثبت‌ نام، این سوال مطرح می گردد که برای الباقی اعداد کد ملی چه مقدار ظرفیتی تعیین شده است؟

پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

برای اشخاصی که کد ملی آن‌ ها با عدد 1 به اتمام می‌ رسد، تعداد 9 هزار و 700 نفر ظرفیت اختصاص داده شده که با محاسبه ی نیزان ثبت‌ نام‌ های صورت گرفته در حدود 1300 سهمیه ثبت‌ نام هنوز باقی مانده است. در شرایطی که مراجعه به سایت نشان می‌ دهد خودروهای پر تقاضایی نظیر پژو 206 تا ساعت 10:15 دقیقه ظرفیتش تکمیل شده بود. همچنین خودروهایی که موعد تحویل آن ها بهمن و اسفند ماه 97 بود نیز با تکمیل ظرفیت روبرو شدند و افراد مجبور شدند تا برای خودروهایی ثبت‌نام کنند که در ماه‌ های سال 98 تحویل داده خواهند شد.

اکنون این سوال مطرح می گردد که چه کسانی برای خرید خودروهای ایران خودرو اقدام نموده اند؟ آیا این افراد واقعا تا به امروز خودرویی نداشته اند و عدالت در این مورد رعایت شده است؟

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سه خودروی لوکس که با مبلغ 100 تا 150 میلیون تومان در ایران می توان خرید؟

نظرات در مورد : استقبال بسیار زیاد افراد از پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *