مشروبات الکلی از جنس طلا!

مشروبات الکلی

ثبت و ضبط مشروبات الکلی از اراذل و اوباش پایتخت : در شب گذشته نیروهای پلیس امنیتی تهران بزرگ طی یک عملیات سری در تعداد زیادی از مناطق تهران ( گویا 85 منطقه بوده ) اقدام به دستگیری اراذل و اوباش و زورگیران پایتخت کردند که در طی این عملیات بیش از 200 نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده و تعداد زیادی سلاح سرد وگرم و شیشه های مشروبات الکلی مختلف از آنها ثبت و ضبط شده است و به گفته ی رئیش پلیس تهران، دلیل دستگیری این افراد جرایمی مانند تخریب اموال عمومی، ایجاد مزاحمت به نوامیس مردم، زورگیری و درگیری های بی مورد با افراد بوده است.

یکی از جالب ترین اموال کشف شده از این اراذل و اوباش پایتخت، شیشه های مختلف مشروبات الکلی بود که ظاهرا یکی از این شیشه ها به رنگ طلایی بوده است! که به اظهارات یکی از این افراد گویا این مشروب یکی از گرانترین مشروبات الکلی بوده که در تولید آن از براده های طلا استفاده شده است!

اکنون برای همه ی ما جای سوال است که این افراد این پول ها را از کجا آورده اند که چنین اموالی در کشفیات، پیدا شده است؟!

مشروبات الکلیعلاوه بر تمامی این مواردی که ذکر کردیم، تعداد 10 دستگاه خودروی دودزا و تعداد زیادی تجهیزات فرار از دست ماموران پلیس از جمله سلاح های جنگی مانند گاز اشک آور، دستگاه پرتاپ کننده ی میخ، سلاح های سردی از قبیل ساطور و قمه نیز کشف شده است.

این روزها به دلیل مسائل اقتصادی که در کشور ما حاکم است، متاسفانه خیلی از افراد برای امرار معاش خود دست به هر کاری می زنند و حتی لحظه ای حاضر نیستند که به این موضوع فکر کنند، آیا این همه ایجاد رعب و وحشت و نا امنی برای مردم چه آخر عاقبتی خواهد داشت؟

امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در کشور خود و مخصوصا پایتخت، نباشیم…

 

برای آگاهی از اخبار جدید با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نزاع بین دو طایفه در شهر ایلام

نظرات در مورد : مشروبات الکلی از جنس طلا!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *