گوشی Realme 9i با پردازنده Snapdragon 680 معرفی شد

گوشی Realme 9i با پردازنده Snapdragon 680 معرفی شد

شرکت ریلمی در نهایت پس از مدت ها انتظار گوشی Realme 9i را با شایعات فراوانی که تاکنون بدست آمد، معرفی کرد. اسمارتفون میان رده با مشخصات قابل توجه که در کنار طراحی جذاب قابل تهیه است.

گوشی Realme 9i به چیپست شش نانومتری Snapdragon 680 مجهز است و تنها با قیمت 290 دلاری می توان آن را خریداری کرد. البته در ادامه به مشخصات کلیدی محصول جدید ریلمی می پردازیم.

این اسمارتفون دارای طراحی جدید نسبت به Realme 8i است و چیدمان دوربین متفاوتی برای آن تدارک دیده شد. در عقب یک ماژول مستطیل شکل عمودی با لنز بزرگ دوربین و یک لنز کوچک دوربین با فلاش LED به چشم می خورد.

در قسمت جلو نیز نمایشگر حفره دار با دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ به چشم می خورد. Realme 9i به پنل نمایشگر IPS LCD با نرخ نوسازی متغیر مجهز شده که بین 30 تا 90 هرتز تغییر می کند. همچنین گزینه 48/50 و 60 هرتز هم در نظر گرفته شد. صفحه نمایش وضوح FHD+ دارد و سایز آن به بیش از 6.5 اینچ هم می رسد.

در بخش عقب دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی B&W جای گرفت. همانطور که گفته شد برای روشنایی بیشتر محیط جهت تصویربرداری، فلاش LED هم به کار گرفته شده است.

دوربین سلفی از نوع 16 مگاپیکسلی بوده و یک پردازنده هشت هسته ای 6 نانومتری Snapdragon 680 کوالکام هم در این گوشی جا گرفت. در سایر مشخصات باید به حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایتی، اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا حافظه ذخیره سازی، حافظه رم مجازی 5 گیگابایتی، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 33 واتی و پشتیبانی از شبکه 4G اشاره کرد.

دستگاه حسگر اثرانگشت جانبی یکپارچه با کلید پاور دارد و به رابط کاربری Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید 11 هم مجهز است. این گوشی جدید با قیمت 290 دلار در دو رنگ آبی و مشکی برای خرید دردسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش 200 هزار دستگاه از سری Realme 10 Pro

نظرات در مورد : گوشی Realme 9i با پردازنده Snapdragon 680 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *