انتشار تصویر تیزری گوشی OnePlus Ace 2V

انتشار تصویر تیزری گوشی OnePlus Ace 2V

وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه سومین گوشی هوشمند سال خود در چین، OnePlus Ace 2V است. رئیس OnePlus دستگاه را تیز کرده و همچنین نام رسمی را در Weibo تأیید کرده است.

این جدیدترین دستگاه به عنوان برنده عملکردی معرفی می شود که “کنوانسیون های صنعت را مختل می کند و تجربه پرچمدار را محبوب می کند”. این دستگاه قبلا در AnTuTu و TENAA با شماره مدل PHP110 ظاهر شده است و برخی از مشخصات کلیدی خود را فاش کرده است.

طبق لیست AnTuTu، OnePlus Ace 2V با صفحه نمایش 120 هرتزی، چیپست Dimensity 9000، رم LPDDR5 / 5x، حافظه داخلی UFS 3.1 و سیستم عامل اندروید 13 عرضه خواهد شد. این دستگاه در بنچمارک های AnTuTu امتیاز کلی 1,050,512 را به دست آورده است که در تست های CPU، GPU، حافظه و UX امتیازات قابل توجهی دارد.

شایعات حاکی از آن است که OnePlus Ace 2V دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED 1.5K با نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 80 واتی و یک دوربین سه گانه در پشت، شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. قیچی این دستگاه همچنین دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتشار تصویر تیزری گوشی OnePlus Ace 2V

وان پلاس قرار است Ace 2V را در تاریخ 7 مارس در چین عرضه کند و انتظار می رود که در بازار جهانی به OnePlus Nord 3 تغییر نام دهد. OnePlus Ace 2V دارای چیپست مدیاتک است که احتمالاً نسخه Dimensity 9000 یا 9000+ خواهد بود. این دستگاه در مقایسه با Ace 2 با پردازنده Qualcomm طراحی کاملاً متفاوتی خواهد داشت که دارای قاب پشتی جدید و تنظیمات دوربین سه گانه است که در یک ماژول پشتی دوگانه قرار داده شده است. همچنین یک صفحه نمایش بزرگ با سوراخ پانچ مرکزی و یک قاب محیطی تقریبا مربعی با گوشه های کمی گرد خواهد داشت. Alert Slider، یکی از ویژگی های شاخص این برند، در نمایه سمت راست وجود خواهد داشت.

طرفداران وان پلاس مشتاقانه منتظر عرضه Ace 2V خواهند بود و باید دید که آیا این گوشی به وعده های شرکت مبنی بر برهم زدن کنوانسیون های صنعت و ارائه یک تجربه پرچمدار عمل خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی وان پلاس Ace 3V در Geekbench

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری گوشی OnePlus Ace 2V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *