رویت شدن مشخصات کلیدی ویوو Y27 در گوگل پلی کنسول

رویت شدن مشخصات کلیدی ویوو Y27 در گوگل پلی کنسول

ماه می برای Vivo شلوغ بوده و این برند محصولات مختلفی در بخش گوشی معرفی کرد. از جمله آنها باید به سری گوشی های میان رده Y36، Y35m و Y78 که هریک مشخصات خاص خود را دارند.

گذشته از آن بزودی سری S17 نیز معرفی خواهد شد. این سری در بازار بین المللی با نام V29 عرضه می شوند. اکنون یک مدل جدید از سری Y ویوو در گوگل پلی کنسول دیده شد.

گوشی میان رده که انتظار داریم عملکرد بالایی داشته و مدلی میان رده تلقی ی شود. ویوو Y27 5G با شماره مدل V2248 در وب سایت کنسول Google Play مشاهده شده است. این همان شماره مدل ویوو Y36 5G بوده که اخیراً معرفی شد، بنابراین انتظار داریم با گوشی رو به رو شویم که ریبرند شده است.

این لیست، تراشه مدیاتک MT6833 را در بخش سخت افزار گوشی نشان می دهد. اگرچه پیشتر این پردازنده Dimensity 700 نامیده می شد، اما نامگذاری جدید مدیاتک ممکن است آن را به Dimensity 6020 تغییر دهد. این تراشه دارای دو هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته کارآمد با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. گرافیک آن هم تراشه Mali G57 می باشد.

با توجه به لیست، ویوو Y27 دارای 6 گیگابایت رم و اندروید 13 خواهد بود. جزئیات دیگر این دستگاه فاش نشده است. اما اگر حقیقتا یک گوشی ویوو Y36 5G باشد، می‌توانیم انتظار داشته یک پنل ال سی دی 6.44 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز را داشته باشیم. این دستگاه ممکن است یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی همراه با فلاش LED در عقب داشته باشد. برای بخش سلفی، می‌توان از دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو استفاده کرد.

در اخباری مرتبط ویوو قرار است سری S17 را در تاریخ 31 می معرفی کند. این مجموعه از یک نوع استاندارد و پرو تشکیل خواهد شد. مدل دوم هفته گذشته در Geekbench رویت شد. اکنون S17 در پلتفرم بنچمارک رویت شده است. این گوشی با شماره مدل V2283A فهرست شده و برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرد.

لیست گیگ بنچ Vivo S17 مادربردی با کد لاهانا را نشان می دهد که شامل چهار هسته با فرکانس 1.8 گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و یک هسته اصلی با فرکانس 2.52 گیگاهرتز است. این مربوط به چیپست اسنپدراگون 778G+ می شود. طبق پلتفرم بنچمارک، این گوشی هوشمند دارای رم 12 گیگابایتی خواهد بود. می‌توانیم انتظار جزئیات بیشتری را در زمان معرفی داشته باشیم. محصول آینده دارای سیستم‌عامل اندروید ۱۳ هم است.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو Y100 5G در راه است

در نتایج تست تک هسته ای و چند هسته ای گیگ بنچ، Vivo S17 به ترتیب امتیاز 817 و 2607 را کسب کرد. جدای از این، پایگاه داده بنچمارک جزئیات بیشتری را فاش نمی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن مشخصات کلیدی ویوو Y27 در گوگل پلی کنسول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *