گوشی Realme 9 Pro Plus سال آینده معرفی می شود

گوشی Realme 9 Pro Plus سال آینده معرفی می شود

ریلمی از برندهای شناخته شده چینی بوده که در چند سال گذشته محصولات جذاب و ایده آلی را در بازار عرضه کرد. در این بین باید به گوشی Realme 9 Pro Plus اشاره کرد که سال آینده از راه می رسد و اکنون جزئیاتی فاش شد.

انتظار می رفت که Realme سری گوشی های هوشمند Realme 9 را ماه گذشته ارائه کند ، اما این شرکت عرضه را تا سال آینده به تعویق انداخت. در حال حاضر ، سری Realme 9 در اوایل سال 2022 راه اندازی می شود. اما ، قبل از عرضه رسمی ، یکی از گوشی های سری Realme 9 در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است.

به گفته IMEI ، یک اسمارت فون Realme با شماره مدل RMX3393 به تازگی مجوز را دریافت کرده است. اعتقاد بر این است که Realme 9 Pro Plus آینده است. اگرچه گواهینامه چیز مهمی را فاش نمی کند ، اما فقط به ورود تلفن اشاره می کند.

طبق نشت های قبلی ، انتظار می رود Realme 9 Pro و 9 Pro Plus ارتقا قابل توجهی نسبت به گوشی های سری Realme 8 فعلی داشته باشند. انتظار می رود سری Realme 9 دارای صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز باشد. گفته می شود که پنل AMOLED است. حال ، باید دید آیا صفحه نمایش ناچ دارد یا صفحه نمایش حفره دار.

انتظار می رود این سری از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 SoC پشتیبانی کند. این نشت با آنچه Realme ماه گذشته فاش کرد مطابقت دارد. این شرکت پیشنهاد کرد که این گوشی ها با پردازنده های اصلی عرضه خواهند شد. به نظر می رسد اسنپدراگون 870 میان رده سوار بر گوشی های سری 9 مقرون به صرفه خواهد شد.

در اخبار مرتبط ، Realme اخیراً گوشی هوشمند Realme GT Neo 2T را در چین عرضه کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی سامسونگ AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 است. دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز است. این دستگاه دارای سیستم دوربین سه گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل ، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

مجهز به مدیاتک Dimensity 1200 است و دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 است. این تلفن همچنین دارای قابلیت افزایش RAM مجازی است که به گوشی اجازه می دهد تا حداکثر 7 گیگابایت به عنوان رم از حافظه ذخیره سازی استفاده کند.

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند Realme Watch T1 در راه است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme 9 Pro Plus سال آینده معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *