رویت شدن گوشی Galaxy S23 Ultra در پایگاه داده 3C

رویت شدن گوشی Galaxy S23 Ultra در پایگاه داده 3C

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا را در اوایل سال جاری معرفی کرد. انتظار می رود جانشین S22 Ultra در حدود ژانویه یا فوریه 2023 عرضه شود. تاریخ عرضه مورد انتظار هنوز چند ماه باقی مانده است، با این حال، دستگاه قبلاً در لیست 3C ظاهر شده است و جزئیات شارژ آن را فاش می کند.

بر اساس این لیست، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا دارای شماره مدل SM-S9180 است. حداقل از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند. این شرکت برای آزمایش‌ها از شارژری با شماره مدل EP-TA800 استفاده کرد، اما با توجه به اینکه گلکسی اس 22 اولترا شارژر در جعبه نداشت، بعید است که S23 اولترا شارژر را در جعبه ارائه کند. .

لازم به ذکر است که گلکسی اس 22 اولترا از شارژ بی سیم 15 واتی و همچنین شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کند. سامسونگ ممکن است مشخصات شارژ S23 Ultra را بهبود بخشد و شارژ سریع 45 واتی را دقیقاً مانند مدل قبلی خود معرفی کند.

انتظار می رود که گلکسی اس 23 اولترا نسبت به اس 22 اولترا بهبودهای جزئی داشته باشد. صفحه نمایش ۶.۸ اینچی QHD+ Dynamic AMOLED روی گوشی نیز ادعا می‌شود که همینطور است. صفحه نمایش خمیده خواهد بود و دوربین جلوی 40 مگاپیکسلی دارای یک سوراخ سوراخ در مرکز بالایی خواهد بود.

یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی جدید می تواند در پشت باشد. این امکان وجود دارد که سه سنسور دوربین دیگر تغییر نکنند. این بدان معناست که دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 10 برابر در S23 Ultra قرار خواهند گرفت.

در زیر کاپوت این دستگاه، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 قرار خواهد گرفت. اگر این دستگاه در برخی مناطق با چیپست اگزینوس عرضه شود، تعجب آور نخواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رویت شدن گوشی Galaxy S23 Ultra در پایگاه داده 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *