گوشی PIXEL 7A برای نمایشگر 90 هرتزی معرفی می شود

گوشی PIXEL 7A برای نمایشگر 90 هرتزی معرفی می شود

صنعت گوشی های هوشمند در حال تکامل است و استانداردهای پرچمداران در حال افزایش است. با استفاده از ویژگی های درجه یک برای پرچمداران، گوشی های هوشمند سطح پایه و میان رده بهتر می شوند. در حال حاضر، پرچمداران حداقل نرخ تازه سازی صفحه نمایش 120 هرتز را دریافت می کنند. این بدان معناست که اکنون 90 هرتز برای گوشی های هوشمند سطح پایه یا میان رده در دسترس است. اپل از استفاده از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا برای آیفون های اصلی خود خودداری می کند. با این حال، گوگل احتمالا مسیر دیگری را در پیش خواهد گرفت. گوگل پیکسل 6a سال گذشته به دلیل نداشتن صفحه نمایش با تازه سازی بالا مورد انتقاد قرار گرفت. این شرکت اکنون تغییراتی را در گوگل پیکسل 7a آینده اعمال خواهد کرد.

بر اساس گزارش ها، گوگل پیکسل 7a با صفحه نمایش 90 هرتزی عرضه خواهد شد. این دستگاه از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، مجموعه جدیدی از سخت‌افزار دوربین دوگانه پشتی ارائه خواهد شد. @Kuba Wojciechowski ادعا می کند که نمایشگر 90 هرتزی یک پنل نسل جدید 1080p از سامسونگ دیسپلی است. گمانه زنی های اولیه این دستگاه را “Pixel 7 Ultra” می دانند. با این حال، نام رمز، Lynx، در واقع به پیکسل 7a اشاره دارد.

Google Pixel 7a از دو سنسور تصویر جدید استفاده می کند: یک لنز زاویه باز IMX787 و یک لنز با زاویه دید فوق العاده IMX712. این یک ارتقاء بزرگ در مقایسه با IMX363 موجود است. دوربین آن با کد Pixel 22 Mid-range شناخته می شود. این با “Pixel 22 Premium” در Pixel 7/Pro متفاوت است.

Wojciechowski معتقد است که این می تواند Pixel 7a را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده سال 2023 تبدیل کند. ظرفیت شارژ بی سیم این دستگاه تنها 5 وات است. برای یک گوشی هوشمند میان رده، این در مورد وجود این ویژگی است.

علاوه بر این، پیکسل 7a ممکن است اولین مدل میان رده ای باشد که از تراشه Tensor گوگل استفاده می کند. همچنین دارای تراشه کوالکام WCN6740 (Wi-Fi/Bluetooth) خواهد بود. دستگاه‌های قبلی مانند سری Pixel 6 Google و Pixel 7 از فناوری Broadcom استفاده می‌کنند. در حال حاضر اطلاعات رسمی از قیمت این دستگاه در دست نیست. با این حال، گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد گوگل به قیمت گذاری قبلی خود پایبند خواهد ماند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه گوگل چیست و آیا محصول موردنظر را معرفی می کند یا خیر.

بیشتر بخوانید  تایزن و اندروید ، آیا سامسونگ از گوگل قوی تر است؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی PIXEL 7A برای نمایشگر 90 هرتزی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *