ایسوس از لپ تاپ Zenbook 14X OLED رونمایی کرد

ایسوس از لپ تاپ Zenbook 14X OLED رونمایی کرد

ایسوس رسماً Zenbook 14X OLED Space Edition را معرفی کرده است و با قیمت 1999.99 دلار در Newegg و Amazon به فروش می رسد. این لپ‌تاپ با نسل دوازدهم پردازنده اینتل  i9-12900H به همراه گرافیک یکپارچه اینتل Iris Xe به فروش رسیده و دارای طراحی منحصربفرد و آینده نگرانه می باشد.

این شرکت برای اولین بار  Space Edition Zenbook را در CES ماه ژانویه را به نمایش گذاشت و طبق تجربه ای که داشتیم با یک گزینه فوق العاده رو به رو شدیم. یکی از نکات قابل توجه در مورد این لپ تاپ، نمایشگر کوچک 3.5 اینچی روی درب آن است. برای نمایش اعلان‌ها، انیمیشن‌ها و متن‌های قابل تنظیم دیگر مانند تاریخ و زمان که کاربردی می باشد.

ایسوس از لپ تاپ Zenbook 14X OLED رونمایی کرد

همچنین حکاکی‌های مختلفی را روی کل شاسی بدنه لپ‌تاپ مشاهده خواهید کرد که قرار است دستگاه را شبیه چیزی که در یک سفینه فضایی پیدا می‌کنید، نشان دهد. ایسوس می‌گوید که استاندارد فرماندهی سیستم‌های فضایی ایالات متحده (SMC-S-016A) را کسب کرده، به این معنی که «در برابر لرزش شدید و دماهای عملیاتی بالا/پایین» مقاوم است.

صفحه نمایش 14 اینچی OLED لمسی 16:10 با نرخ نوسازی صاف 90 هرتز و مدت زمان پاسخ دهی 0.2 میلی ثانیه ویژگی برجسته این مدل می باشد. سایر مشخصات عبارتند از 32 گیگابایت رم، یک عدد پد تعبیه شده در تاچ پد، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور، چهار پورت USB-C، یک پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A، یک پورت HDMI 2.0 و یک صفحه کلید “ارگونومیک” که تجربه کاربری راحتی رقم می زند.

ایسوس می گوید این لپ تاپ بیست و پنجمین سالگرد «اولین لپ تاپ ایسوس که به فضا فرستاده شد» را جشن می گیرد. با توجه به قیمت، طراحی منحصر به فرد و شرایط ایجاد لپ‌تاپ، به نظر می‌رسد که Space Edition بیشتر یک کالای کلکسیونی است تا کار روزمره شما.

ایسوس از لپ تاپ Zenbook 14X OLED رونمایی کرد

در اخباری مرتبط شرکت ایسوس ماه های اخیر از لپ تاپ هیبریدی VivoBook 13 با نمایشگر اولد رونمایی کرد که نه تنها باید آن را رقیبی برای سرفیس پرو مایکروسافت دانست، بلکه یک مدل برجسته بوده که عملکرد بالایی دارد و خوش قیمت است.

این دستگاه به نمایشگر 13.3 اینچی اولد و صفحه کلید جداشدنی مجهز است. ایسوس اعلام کرد که با قیمت پایه 599.99 دلار بوده و صفحه نمایش OLED آن دارای نسبت تصویر 16:9 است و قادر به نمایش 1.07 میلیارد رنگ می باشد. همچنین پشتیبانی 100 درصد از طیف رنگی DCI-P3 دارد و مدت زمان پاسخگویی این نمایشگر به 0.2 میلی ثانیه می رسد. گذشته از آن دارای سطوح نور آبی 70 درصد کمتر نسبت به پنل LCD هم است.

بیشتر بخوانید  بررسی تخصصی تبلت ایسوس فون پد 7 دو سیمکارته (2014)

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایسوس از لپ تاپ Zenbook 14X OLED رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *