گوشی OnePlus 11 Pro 5G برتر از Find X6 Pro

گوشی OnePlus 11 Pro 5G برتر از Find X6 Pro

شایعات درباره گوشی هوشمند OnePlus 11 Pro 5G آغاز شده است. روز گذشته افشاگر مطرح Digital Chat Station پستی در Weibo منتشر کرد و ادعا می کند که پرچمدار OnePlus مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2، که گمان می رود OnePlus 11 Pro 5G باشد، تا پایان سال جاری در چین عرضه خواهد شد. این گوشی با تلفن های هوشمند دیگری مانند دیگر گوشی های پرچمدار Snapdragon 8 Gen 2 در بازار داخلی رقابت خواهد کرد. یکی دیگر از افشاگران ادعا کرد که OnePlus 11 Pro 5G در برخی زمینه ها بهتر از اوپو Find X6 Pro عمل می کند.

پیش بینی می شود که OnePlus 11 Pro 5G در بخش هایی مانند عملکرد و طراحی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. افشای جدید ادعا می کند که وان پلاس 11 پرو دارای ویژگی هایی است که در Find X6 Pro در دسترس نخواهد بود. به نظر می‌رسد که افشاگر می‌گوید وان پلاس 11 پرو ممکن است در بخش‌هایی مانند عملکرد، شارژ و خنک‌کننده داخلی بهتر از Find X6 Pro باشد.

انتظار می رود وان پلاس 11 پرو و ​​فایند ایکس 6 پرو دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 باشند. از آنجایی که OnePlus در حال حاضر 16 گیگابایت رم را در OnePlus 10T ارائه می کند، احتمالاً 11 پرو ممکن است در نسخه 16 گیگابایت رم نیز عرضه شود.

11 پرو همچنین احتمالاً به شارژ 150 واتی SuperVOOC مجهز خواهد شد که در 10T موجود است. از سوی دیگر، Find X6 Pro ممکن است مانند نسل قبلی خود به 12 گیگابایت رم و شارژ 80 واتی ادامه دهد.

شایعات هنوز اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات OnePlus 11 Pro 5G منتشر نکرده اند. با این حال، احتمالاً مجهز به صفحه نمایش OLED Quad HD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز با لبه های خمیده، نوار لغزنده هشدار، بهینه سازی دوربین Hasselblad و یک باتری بزرگ همراه باشد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند تا وان پلاس محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون سیمی OnePlus Nord معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی OnePlus 11 Pro 5G برتر از Find X6 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *