وان پلاس 10 پرو نسخه سفید رنگ هم دارد

وان پلاس 10 پرو نسخه سفید رنگ هم دارد

شرکت وان پلاس در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های پرچمدار خود را معرفی کند. به تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می دهد این برند قصد داشته نسخه سفید رنگ وان پلاس 10 پرو را عرضه دارد.

با این تفاسیر گوشی مورد اشاره علاوه بر رنگ خاکستری و سبز، یک گزینه سفید رنگ هم در کنار آن وجود دارد. وان پلاس 10 پرو یک پرچمدار تمام عیار بوده و در عقب یک ماژول مربعی متصل به حاشیه گوشی دارد که سه حسگر دوربین و یک فلاش LED در آن جای گرفت. طبق تصاویر وان پلاس با هسل بلد برای توسعه دوربین همکاری کرده تا بتواند محصولی دوربین محور را عرضه دارد.

همانطور که وان پلاس در حال آماده شدن برای عرضه سری OnePlus 10 در چین است، اولین تصاویر رسمی و رسمی از وان پلاس 10 پرو را با ما به اشتراک گذاشته است. همانطور که قبلاً از افشای اطلاعات می‌دانستیم، این تلفن دارای یک ماژول دوربین بزرگ با چهار بریدگی است که یکی برای فلاش است.

اگرچه آنها می توانند به یک رقیب قدرتمند سامسونگ گلکسی S22 تبدیل شوند، سری OnePlus 10 هنوز برای عرضه در خارج از چین اعلام نشده است. ماژول دوربین در مرکز قرار می گیرد و حداقل بر اساس آخرین اطلاعات فاش شده، شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3.3 برابر است. برش چهارم حاوی فلاش است. در سمت چپ ماژول دوربین، برند پرافتخار Hasselblad را نیز داریم، که نام تولیدکننده دوربین افسانه‌ای سوئدی است، که در سال‌های گذشته آن را بخشی از بازاریابی برای گوشی‌های دیگر دیده‌ایم.

در بخش سخت افزاری انتظار می رود وان پلاس 10 پرو از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای مدل پایه استفاده کند. در قسمت جلو این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی AMOLED QHD+ است که احتمالاً نرخ نوسازی آن بالاتر از 60 هرتز و احتمالاً 120 هرتز تطبیقی است.

طبق اخبار مرتبط در حالی که کوالکام وعده بهبود عملکرد با تراشه جدید خود را داده بود، به نظر می رسد نتایج ادعایی گوشی وان پلاس 10 پرو در Geekbench کاهش عملکرد را نشان می دهد. امتیازات 976 تک هسته ای و 3469 چند هسته ای در واقع کمی پایین تر از امتیازاتی است که در بررسی OnePlus 9 Pro مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی وان پلاس 12 تاییدیه گرفت

البته، این بدان معنا نیست که وان پلاس 10 پرو از تراشه اسنپدراگون 888 قدیمی تر بهره می برد. دستگاه با نتیجه Geekbench می تواند نمونه اولیه 10 پرو باشد که به طور کامل بهینه نشده است، بنابراین، امتیازات پایین تری به دست آورد. یکی دیگر از دلایل احتمالی عملکرد نسبتاً پایین این است که OnePlus تراشه را کاهش قدرت می دهد تا عمر باتری بهتری داشته باشد. این اولین باری نیست که OnePlus چنین کاری انجام می دهد.

لیست Geekbench همچنین تایید می‌کند که OnePlus 10 Pro به سیستم عامل اندروید 12 همراه است. همچنین نشان می دهد که این گوشی همانند وان پلاس 9 پرو به 12 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ما معتقدیم دستگاهی که در Geekbench مشاهده می‌شود نسخه نهایی OnePlus 10 Pro، یا بهتر است بگوییم یک نمونه اولیه، یا حتی دستگاهی با نرم‌افزار قدیمی‌تر بهینه‌نشده برای چیپست جدید Snapdragon 8 Gen 1 نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس 10 پرو نسخه سفید رنگ هم دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *