گوشی Nokia G60 5G معرفی شد

گوشی Nokia G60 5G معرفی شد

HMD Global به تازگی یک گوشی هوشمند جدید با برند نوکیا را در بازار هند عرضه کرده است. این نوکیا G60 5G جدید است که با تمرکز بر پایداری ساخته شده است و همچنین دارای برخی از مشخصات قابل توجه است. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

در ابتدا در مورد طراحی دستگاه صحبت شد، این شرکت تاکید بر دوام در ذهن داشت و دستگاه را با پنل پشتی پلی کربنات 100 درصد بازیافتی ساخت. این باعث می شود که دوستدار محیط زیست گوشی هوشمند سری G این برند باشد. علاوه بر این، یک قاب پلی کربنات 60 درصد بازیافتی نیز دارد. در قسمت پشتی نیز یک ماژول دوربین با دست انداز تعبیه شده است، در حالی که در جلو دارای یک صفحه نمایش بریدگی قطره آب است که دارای یک پنل 6.58 اینچی است که وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد. همچنین از Corning Gorilla Glas 5 برای محافظت استفاده می کند.

نوکیا G60 5G در زیر کاپوت به تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 مجهز شده است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. انرژی این گوشی توسط یک بسته باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع تا 20 وات پشتیبانی می کند. تمرکز اصلی دستگاه این است که پایدار باشد و برای سالها دوام بیاورد. این همچنین با وعده “3-3-2” تحسین شده است، به این معنی که دستگاه سه سال ارتقاء سیستم عامل اصلی را با به روز رسانی های امنیتی ماهانه و همچنین دو سال ضمانت دریافت خواهد کرد.

برای عکاسی، Nokia G60 5G یک تنظیم دوربین سه گانه در پشت ارائه می دهد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. در همین حال، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو قرار دارد. سایر ویژگی ها عبارتند از: اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار، سیستم عامل اندروید 12 خارج از جعبه، مقاومت در برابر آب IP52 و موارد دیگر. G60 5G در حال حاضر در هند برای پیش‌بوو کردن در دسترس است و از 8 نوامبر با برچسب قیمت 29999 INR در رنگ سفید و یخی به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید  معرفی رسمی نوکیا 7 (Nokia 7)

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Nokia G60 5G معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *