گوشی iQOO Z7 و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

گوشی iQOO Z7 و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

iQOO به تازگی پرچمدار iQOO 11 و iQOO Neo 7 میان رده را در بازار جهانی معرفی کرده است. علاوه بر این، این برند یک گوشی هوشمند سری Z به نام iQOO Z7 را به نمایش گذاشته است. انتظار می رود این گوشی به عنوان جانشین iQOO Z6 سال گذشته وارد بازار شود. با این حال، در حالی که منتظر معرفی رسمی این گوشی هستیم، AnTuTu آن به طور رسمی فاش شده است. در اینجا جزئیات است.

Vipun Marya، مدیر عامل iQOO هند، اخیراً امتیاز اجرای AnTuTu iQOO Z7 آینده را به اشتراک گذاشته است. همانطور که در تصویر مشخص است، این گوشی توانسته امتیاز 4,80,000+ را کسب کند. با توجه به اینکه این گوشی به عنوان یک مدل اقتصادی وارد بازار خواهد شد، این امتیاز اصلا بد نیست. مدیر اجرایی پردازنده خاصی را که در این گوشی استفاده خواهد شد فاش نکرد، اما امتیازات نشان می دهد که SoC آن نسبت به اسنپدراگون 695 برتری دارد.

اسنپدراگون 695 امتیاز بنچمارک 4،10،000+ را دریافت کرده و گوشی هایی مانند Poco X4 Pro، iQOO Z6، و OnePlus Nord CE 2 را تقویت می کند. + SoC در زیر کاپوت دستگاه هایی مانند Redmi Note 12 قرار دارد.

در حالی که هیچ تایید رسمی در مورد SoC iQOO Z7 وجود ندارد، موکول شارما، راهنمایی‌کننده ادعا می‌کند که این گوشی از MediaTek Dimensity 920 پشتیبانی می‌کند. برای یادآوری، پردازنده 5G در سال 2021 با معماری هشت هسته‌ای معرفی شد. این پردازنده مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری است و دارای دو هسته سریع ARM Cortex-A78 تا 2.5 گیگاهرتز و شش هسته کم مصرف Cortex-A55 تا حداکثر 2 گیگاهرتز است.

iQOO Z7 باید خیلی زود راه اندازی شود زیرا به طور مداوم در حال انتشار است. این دستگاه می تواند دارای نمایشگر بزرگ و تنظیم دوربین دوگانه در پشت باشد. جزئیات بیشتر باید به زودی ظاهر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ظرفیت باتری سری iQOO 11 فاش شد

نظرات در مورد : گوشی iQOO Z7 و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *