انتشار اطلاعاتی از سرفیس لپ تاپ 4

حدود سه هفته پیش ، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه AMD AMD از سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت از پردازنده های نسل آخر Ryzen 4000 استفاده خواهد کرد و این در حالی است که AMD قبلاً نسل بعدی APU های مبتنی بر Zen 3 مبتنی بر Zen 3 را منتشر کرده بود سپس. همانطور که به نظر می رسد ، گزارش ممکن است واقعاً دقیق باشد زیرا ورود UserBenchmark یک رایانه شخصی حاوی “AMD Ryzen 7 Microsoft Surface Edition” توسط “APISAK” توییتر مشاهده شده است. گرچه این ممکن است به تنهایی معنای زیادی نداشته باشد ، اما این گرافیک یکپارچه (iGP) در این APU ناشناخته است که اطلاعات مربوط به خانواده پردازنده های متعلق به آن را می دهد.

همانطور که AMD از ابتدای APU های سری Ryzen 2000 به استفاده از معماری Vega برای گرافیک یکپارچه خود پیوسته است – با ترفندها و تنظیمات اینجا و آنجا – ، UserBenchmark از Vega به عنوان iGP برای همه خانواده های این پردازنده ها و به دنبال آن سری شماره خانواده ، استفاده می کند ، Vega 4000 (برای Ryzen 4000) یا Vega 5000 (برای Ryzen 5000).

AMD Ryzen 7 Microsoft Surface Edition که امروز مشاهده شده است از “RX Vega 8 4000” بهره می برد که احتمالاً نشان می دهد متعلق به آخرین نسل خانواده Ryzen 4000 مبتنی بر ذن 2 است ، با نام رمز Renoir. به نظر می رسد CPU یک قسمت 8 هسته ای و 16 رشته ای با ساعت پایه 2 گیگاهرتز است. SKU بیشترین شباهت را به Ryzen 7 4800U دارد ، البته با ساعت های بالاتر. Vega 8 یکپارچه نیز به نظر می رسد عملکرد بهتری نسبت به سایر نمونه های مشابه دارد و این احتمالاً در نتیجه 16 گیگابایت حافظه دو کاناله 4266MHz LPDDR4 است که دستگاه از آن زمان تاکنون دارای گرافیک یکپارچه است و واقعاً عاشق سرعت سریع RAM است.

اگر تصور شود که شایعات وجود دارد ، هر دو نوع Intel و AMD از Surface Laptop 4 توسط مایکروسافت در اواسط ماه آوریل و در یک رویداد که عملا برگزار می شود ، راه اندازی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از سرفیس لپ تاپ 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *