گوشی iQOO Neo 8 با باتری بهتری همراه است

گوشی iQOO Neo 8 با باتری بهتری همراه است

به گفته Digital Chat Station، شرکت آیکیو زیربرند ویوو قصد دارد گوشی آینده را با باتری سیلیکونی 5000 میلی آمپرساعتی راهی بازار کند. باتری از فناوری شارژ سریع 120 واتی بهره برده و ویژگی های جذابی دارد.

انتظار می‌رود این دستگاه جدید بخشی از سری iQOO Neo 8 باشد که گفته می‌شود در ماه می عرضه خواهد شد. استفاده از باتری های سیلیکونی بالا در صنعت گوشی های هوشمند کاملاً جدید نیست. سال گذشته، پرچمدار شیائومی 13 از این نوع باتری برای بهبود چگالی انرژی و کاهش وزن استفاده کرد. مدیر عامل شیائومی، لی جون، فاش کرد که آنها از الکترودهای منفی گران قیمت با سیلیکون بالا و فناوری MCP برای دستیابی به ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده اند.

علاوه بر این، شایعه شده است که iQOO Neo 8 قاب پلاستیکی را حذف کرده و از یک قاب فلزی استفاده می کند که می تواند دوام و زیبایی طراحی آن را بهبود بخشد. به گفته افشاگر، سری iQOO Neo 8 شامل یک نسخه استاندارد و یک مدل پرو خواهد شد. انتظار داریم iQOO Neo 8 Pro از جدیدترین پردازنده کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده کند، در حالی که مدل معمولی آن با تراشه مدیاتک Dimensity 9200+ عرضه می‌شود.

گفته شده سری Neo 8 دارای 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این، سری جدید ممکن بوده دارای صفحه نمایش 1.5K باشد. همچنین گفته می شود این نمایشگر از نوردهی PWM با فرکانس بالا پشتیبانی می کند. با این حال اطلاعاتی در مورد اندازه نمایشگر گوشی ها وجود ندارد. اگر ویوو اندازه صفحه نمایش گوشی قدیمی را حفظ کند، می‌توانیم یک پنل 6.78 اینچی AMOLED را در Neo 8 ببینیم.

در مورد دوربین، انتظار می‌رود که iQOO Neo 8 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی باشد. از سوی دیگر، Neo 8 Pro می‌تواند دارای سنسور دوربین 1/1.5 اینچی باشد، اما اطلاعاتی در مورد سنسورهای دیگر وجود ندارد.

iQOO Neo 8 برای اولین بار در چین عرضه می شود. ما انتظار داریم که این دستگاه در سطح جهانی نیز عرضه شود. اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در این مورد وجود ندارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه آیکیو چیست. احتمالا بزودی این محصول ویوو راهی بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی iQOO 11s

منبع 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی iQOO Neo 8 با باتری بهتری همراه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *