افشا مشخصات گوشی MI 13 ULTRA شیائومی

افشا مشخصات گوشی MI 13 ULTRA شیائومی

این برند با شروع سری Mi 10 شیائومی وارد بخش پرمیوم شد. با چند بار تکرار، می تواند قلب مشتریان را به دست آورد. آخرین مدل در خط تولید خود شیائومی Mi 12S Ultra بود. دومی از نظر عملکرد و دوربین همتای نداشته است. این یکی از قدرتمندترین مدل های کمپ اندروید است. چندین ماه است که هیچ گوشی با دوربین اصلی IMX989 سوپر زیره یک اینچی وجود ندارد. در واقع، این گوشی می تواند محبوبیت و میزان رضایت 99٪ را به دست آورد. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر نسل بعدی Xiaomi MI 13 Ultra هستند.

شیائومی Mi 13 و نسخه پرو به زودی معرفی خواهند شد. تاریخ عرضه اولیه آنها 1 دسامبر بود. اما بنا به دلایلی، شیائومی تاریخ عرضه آن را به عقب انداخت. با این حال، شیائومی Mi 13 Ultra در صحنه حاضر نخواهد شد. هنوز در کار است. امروز اطلاعاتی در مورد ماشین مهندسی بدست آوردیم.

همانطور که یکی از افشاگران Weibo گفت، بدنه Xiaomi Mi 13 Ultra دارای دهانه های زیادی است. این بدان معناست که چندین سنسور را حمل خواهد کرد. همچنین، ما فکر می‌کنیم که این دستگاه همچنان از سنسور IMX 989 که توسط شیائومی و سونی ساخته شده است استفاده خواهد کرد. این بهترین لنز دوربین موجود در بازار است. به همین دلیل است که ما فکر می کنیم شیائومی از هیچ چیز دیگری استفاده نخواهد کرد. این وبلاگ نویس همچنین گفت که این دستگاه دارای یک دوربین چهارگانه با فوکوس کامل + DToF خواهد بود.

شیائومی می 13 پرو با تصویربرداری لایکا و همه چیزهای این شرکت عرضه خواهد شد. بنابراین دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم Mi 13 Ultra نیز از برکت لایکا برخوردار خواهد شد.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته این گوشی باید راه حل شارژ 200 واتی باشد. حدس می زنیم شیائومی از این فناوری در گوشی های پرچمدار منتخب در خط تولید خود استفاده کند.

سری اصلی Mi 13 برای 10 دسامبر مجدداً برنامه ریزی شده است. اما Mi 13 Ultra زودتر از 3-4 ماه با ما ملاقات نخواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت HyperOS برای گوشی Xiaomi 13 Pro

نظرات در مورد : افشا مشخصات گوشی MI 13 ULTRA شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *