گوشی Honor X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی از راه می رسد

گوشی Honor X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی از راه می رسد

سری آنر ایکس پایین‌ترین مدل های این برند مستقل است و تا کنون شاهد حضور پنج مدل گوشی در بازارهای جهانی بوده‌ایم. اکنون آنر میانمار یک گوشی جدید با “نمایشگر بزرگ” و “باتری پرظرفیت”را تحت عنوان گوشی Honor X6 معرفی کرد.

این گوشی دارای یک طراحی ناچ در جلو خواهد بود، در حالی که پشت آن یک جزیره مربعی برای دوربین سه‌گانه تعبیه شده، طراحی که قبلاً روی Honor X8 5G شاهد بودیم. افشاگری نشان داده که این دستگاه دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی و یک چیپست مدیاتک خواهد بود.

به گفته یک منبع از مالزی، Honor X6 دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با وضوح HD+ خواهد بود. سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری Magic UI 6.1 هم خواهد داشت و دستگاه به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. سیستم دوربین اصلی شامل دو دوربین 2 مگاپیکسلی شده، در حالی که دوربین سلفی یک سنسور 5 مگاپیکسلی به حساب می‌آید.

گوشی Honor X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی از راه می رسد

به نظر می رسد همه این مشخصات با موقعیت مورد انتظار گوشی مطابقت دارند، با این حال افشاگر سابقه ثابتی ندارد، بنابراین ما هیچ یک از آنها را قطعی نمی کنیم. قیمت ادعا شده MYR599 است که معادل 130 دلار خواهد بود. رنگ های مورد انتظار مشکی، آبی و سفید است و جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند تا آنر محصول مورد اشاره را معرفی کند.

آنر ایکس 6 عضوی از اسمارتفون های اقتصادی آنر است که با ویژگی های جذاب و قیمت مناسبی دردسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت. بنابراین باید به وب سایت آنر مراجعه کنید.

منبع

4.7/5 - (12 امتیاز)

بیشتر بخوانید  افشا جزئیاتی از گوشی آنر Magic 5 Lite

نظرات در مورد : گوشی Honor X6 با دوربین 50 مگاپیکسلی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *