انتشار تصاویری از کیس گلکسی زد فلیپ 5

انتشار تصاویری از کیس گلکسی زد فلیپ 5

با توجه به اینکه اکنون می دانیم گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 بزودی عرضه خواهند شد، به جرات می توان گفت که چند هفته آینده مملو از اطلاعات و جزئیات مختلف از این دو مدل خواهد بود. اخیرا برای اولین بار کیس محافظ فلیپر جدید را دیدیم که در نهایت برخی از جزئیات کلیدی را تایید کرد. امروز، تصاویر کیس بیشتری از این گوشی منتشر شد.

اطلاعات جدید از Ice Universe می‌آید که تصاویر کیس گلکسی Z Flip 5 آینده را به اشتراک گذاشته است. همان کیس شفاف هر عنصر طراحی را نشان می‌دهند که ممکن است لازم باشد در مورد محصول آینده سامسونگ بدانیم.

در حال حاضر، جزئیات فاش شده توسط این افشاها نشان می دهد که گلکسی زد فلیپ 5 دارای دو دوربین در عقب است و یک فلاش LED در کنار آن قرار دارد. البته شما یک صفحه نمایش بیرونی با اندازه حدود 3.4 اینچ و وضوح 720p+ هم دارید. با قضاوت بر اساس رندرها، همچنین می‌توان گفت که کناره‌های گوشی مسطح خواهند بود، با بریدگی برای ترکیب اسکنر اثر انگشت + دکمه پاور. در پایین یک شیار برای درگاه USB Type-C وجود دارد که معمولاً سامسونگ درگاه را در آن قرار می دهد.

گلکسی زد فلیپ 5 مانند یک محصول استاندارد به نظر می رسد و بزرگترین تفاوت این بار صفحه نمایش بیرونی است که در نهایت این گوشی را از نظر نحوه استفاده کاربر از دستگاه در حالت بسته بسیار کاربردی تر می کند. اخیرا شنیده ایم که سامسونگ ویجت ها و قابلیت های بیشتری را به صفحه نمایش بیرونی اضافه می کند.

علاوه بر این، Ice Universe چند رندر جدید از کیس Galaxy Z Flip 5 را به نمایش گذاشت.  به جرات می توان گفت که گلکسی زد فلیپ 5 بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد و ما واقعا مشتاقانه منتظر آنچه سامسونگ برای ارائه دارد هستیم. گوشی جدید Flip احتمالاً بیشترین تعداد پیشرفت را ارائه می دهد و شما به چیزی نگاه خواهید کرد که تقریباً از هر نظر عالی است. بنابراین، برای هر کسی که به دنبال یک دستگاه خوب است، این قطعاً چیزی بوده که باید به آن توجه کند.

انتشار تصاویری از کیس گلکسی زد فلیپ 5

در دیگر خبرها در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان پچ امنیتی آوریل گوگل را روی سیستم نصب کرده اند. بیش از 60 آسیب پذیری جدی را رفع خواهد کرد. باگ‌ها و بهینه‌سازی‌های موجود در آپدیت جدید تعبیه شد.

بیشتر بخوانید  پروژکتور هوشمند Freestyle Gen 2 سامسونگ عرضه شد

در اخباری مرتبط سامسونگ آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای گوشی هوشمند ارزان قیمت Galaxy M32 5G منتشر کرده است. به‌روزرسانی شماره ساخت M326BDDS5CWD5 دارد و در حال حاضر به صورت محدود برای کاربران هندی منتشر شده است. در کشورهای دیگر، آپدیت بزودی دردسترس قرار می گیرد.

در مورد لیست تغییرات، توسعه دهندگان پچ امنیتی آوریل گوگل را روی سیستم نصب کرده اند. بیش از 60 آسیب پذیری جدی را رفع خواهد کرد. باگ‌ها و بهینه‌سازی‌های موجود در آپدیت جدید تعبیه شد.

در اخباری مرتبط Samsung Electronics استفاده مجدد از چیپست Exynos برای سری گوشی های پرچمدار، به ویژه سری گلکسی اس تایید کرده است. این اعلامیه در جریان کنفرانس درآمدی سه ماهه اول 2023 شرکت توسط Hyeokman Kwon، معاون بخش DS در Samsung LSI، اعلام شد که اظهار داشت آنها “برای بازگشت Exynos به پرچمدار سری گلکسی تلاش می کنند.”

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویری از کیس گلکسی زد فلیپ 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *