گوشی Honor Magic 5 Lite 5G بزودی معرفی می شود

گوشی Honor Magic 5 Lite 5G بزودی معرفی می شود

Honor Magic 5 Lite 5G در کنسول Google Play ظاهر شد. این فهرست دارای شماره مدل HNRMO-Q است و اولین بار توسط MyFixGuide مشاهده شد. انتظار می رود Honor Magic 5 Lite 5G به عنوان جانشین Magic 4 Lite که در آوریل سال گذشته معرفی شد، وارد بازار شود. لیست Play Console برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را نشان می دهد. برای دانستن بیشتر در زیر بخوانید.

تصویر رندر شده Honor Magic 5 Lite 5G در فهرست Play Console نشان می دهد که با یک بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط قرار دارد. این دستگاه دارای لبه های خمیده و حاشیه های نازکی در اطراف صفحه نمایش است. مدل قبلی دارای صفحه نمایش تخت بود. در سمت راست دکمه پاور و تنظیم صدا وجود دارد. این لیست نشان می دهد که این گوشی هوشمند دارای وضوح صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 480 PPI خواهد بود.

Honor Magic 5 Lite 5G با سیستم روی تراشه SM6375 فهرست شده است. این دستگاه مربوط به اسنپدراگون 695 است که در مجیک 4 لایت یافت می شود اما جانشین آن نسخه متفاوتی از تراشه خواهد داشت. دارای شش هسته Cortex A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و دو هسته Cortex A78 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز است. این پردازنده با پردازنده گرافیکی Adreno 619 جفت خواهد شد. لیست Play Console نشان می دهد که Magic 5 Lite دارای 8 گیگابایت رم است و روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود.

بقیه جزئیات در مورد Honor Magic 5 Lite 5G در حال حاضر حداقل هستند. در روزهای آینده بیشتر با این گوشی هوشمند آشنا خواهیم شد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

2.4/5 - (7 امتیاز)

بیشتر بخوانید  تاریخ عرضه تبلت آنر Pad 8 مشخص شد

نظرات در مورد : گوشی Honor Magic 5 Lite 5G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *