گوشی Cool 20 Pro کولپد با طراحی زیبا معرفی شد

گوشی Cool 20 Pro کولپد با طراحی زیبا معرفی شد

شرکت کولپد به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جذاب Cool 20 Pro رونمایی کرد. این اسمارتفون دارای صفحه نمایش ناچ است و دوربین عقب سه گانه با ماژول منحصربفرد دارد که سه حسگر را در خود جای داد.

گذشته از آن دستگاه بدنه پلاستیکی و شیشه ای داشته که جلوه خاصی به آن بخشید. Cool 20 Pro از صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. در بخش دوربین سلفی یک حسگر 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که می تواند تصاویر باکیفیتی به ثبت برساند.

در سوی دیگر باید به پیکربندی دوربین سه گانه اشاره کرد که شامل یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، یک حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود. ظرفیت باتری این دستگاه 4500 میلی آمپرساعتی بوده که فناوری شارژ سریع 33 واتی هم دارد و از طریق پورت USB-C می توان آن را شارژ کرد. ناگفته نماند دستگاه به اسپیکرهای استریو مجهز شده و فراتر از یک گوشی میان رده است.

کولپد سعی کرده مشخصاتی را در محصول جدید تعبیه کند که بیشتر گمان می رود با پرچمداری رو به رو هستیم. در سایر ویژگی ها باید به پردازنده دایمنسیتی 900 که از شبکه 5جی پشتیبانی می کند و حافظه رم 6 یا 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

گوشی Cool 20 Pro کولپد با طراحی زیبا معرفی شد

سیستم عامل دستگاه اندروید 11 است ما با رابط کاربری Cool OS 2.0 همراه شده که می تواند تجربه کاربری جذابی رقم زند. گوشی Cool 20 Pro کولپد سنسور اثرانگشتی زیر نمایشگر دارد و در بخش زیرین آن جک 3.5 میلیمتری هدفون، پورت USB-C و اسپیکر استریو قرار گرفت. گزینه رنگی این دستگاه طلایی، سفید، آبی و مشکی است و با قیمت پایه 280 دلار بزودی راهی بازار چین خواهد شد.

شرکت Coolpad یک برند چینی مشابه ویوو، اوپو و برخی دیگر بوده که در طول چند سال گذشته محصولات قابل توجهی را روانه بازار کرد. حال با جدیدترین محصول خود سعی کرده علاقمندان به گوشی های میان رده را هدف قرار گیرد. باتوجه به سابقه این کمپانی که بیشتر مدل های رده میانی در بازار عرضه می کند، گوشی Cool 20 Pro یک گزینه جذاب و هیجان انگیز در میان سبد تولید این کمپانی قرار دارد و به نوعی بهترین است.

بیشتر بخوانید  گوشی کولپد Grand View 40s معرفی شد

باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا در بازارهای دیگر به فروش می رسد یا تنها اختصاص به بازار چین دارد. این شرکت بیشتر محصولات خود را در چین به فروش می رساند و مشخص نیست در سایر نقاط به فروش خواهد رسید یا خیر. کولپد همچنین قصد دارد بزودی میان رده های بیشتری با چیپست مدیاتک معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Cool 20 Pro کولپد با طراحی زیبا معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *