گوشی Galaxy Z Fold 4 با دوربین های پرچمدرا از راه می رسد

گوشی Galaxy Z Fold 4 با دوربین های پرچمدرا از راه می رسد

گوشی‌های تاشو نسل بعدی سامسونگ هنوز تا رونمایی آنها فاصله بسیاری باقی مانده، اما ما اکنون به لطف یکی از افشاکنندگان صنعت موفق به کسب اطلاعات جدیدی شدیم. نسل بعدی گوشی Galaxy Z Fold دارای مشخصه های بهتری نسبت به نسل فعلی خواهد بود.

Galaxy Z Fold 3 پشتیبانی از S Pen و دوربین زیر نمایشگر را ارائه می دهد و Z Flip 3 دارای صفحه نمایش بیرونی بسیار بزرگتری است. هر دو گوشی نسبت به مدل های قبلی خود دوام بیشتری دارند و همچنین در برابر آب مقاوم هستند. برای نسل بعدی، سامسونگ ظاهراً قصد دارد ویژگی‌های موجود را اصلاح کند و چند ویژگی جدید اضافه کند. دوربین زیر نمایشگر در Fold 3 به خوبی دوربین های پرچمدار نیست و بنابراین برای علاقمندان می تواند خبر خوبی باشد که گوشی Galaxy Z Fold 4 دوربین بهتری به همراه دارد. این بار نه تنها صفحه نمایش داخلی، بلکه صفحه بیرونی را نیز دوربین بهتری دریافت می کند. این نشان می دهد که سامسونگ درصدد است تا بهینه سازی در بخش دوربین های سلفی ایجاد کند.

فاش کننده همچنین ادعا می کند که Fold 4 از سیستم دوربین عقب بهتری نسبت به مدل فعلی برخوردار خواهد بود. گوشی‌های فولد سامسونگ علیرغم قیمت فوق‌العاده‌شان، مشخصات دوربین در سطح پرچم‌دار را ارائه نمی‌کنند و این ممکن است در نهایت با Fold 4 تغییر کند. شایعه شده است که این گوشی همان باتری 4400 میلی آمپر ساعتی مدل فعلی را حفظ می کند و ممکن است وزن آن کمی کمتر باشد، اما این تا سطح بالایی بستگی به سامسونگ دارد که چه برنامه ای برای لولا تدارک دیده است.

اگر گزارش های قبلی صحت داشته باشند، سامسونگ می خواهد هزینه تولید را کاهش دهد تا در نهایت قیمت نسخه های نسل جدید کمتر از نسل فعلی شود. اکنون که سامسونگ اطمینان دارد که فناوری دوربین زیر نمایشگر آن آماده جایگزینی سنسورهای معمولی است، می‌توان انتظار داشت که آن را در گوشی‌های بیشتری مشاهده کنیم. اولین مورد در خط ظاهرا Z Flip 4 است و باید منتظر ماند تا جزئیات بیشتری منتشر شود. مانند زد فولد 4، زد فلیپ 4 هم احتمالا عمر باتری بیشتری داشته و از لولای بادوام و بهتری بهره می برد.

هیچ یک از این گزارش ها مشخص نیست صحت دارند یا خیر.

بیشتر بخوانید  گوشی های Galaxy A54, A34, A24 دوربین سنجش عمق را از دست می دهند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy Z Fold 4 با دوربین های پرچمدرا از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *