گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ معرفی شد

گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ معرفی شد

سامسونگ در نهایت پس از مدت ها انتظار گوشی میان رده Galaxy M52 5G را معرفی کرد. در حالی که انتظار داشتیم این اسمارتفون را در رویداد هندوستان مشاهده کنیم اما در لهستان معرفی شد.

سامسونگ اخیراً فاش کرد که در 28 سپتامبر رسماً Galaxy M52 5G را در هند رونمایی می کند. اما در تحولی جدید ، این دستگاه اکنون بی سر و صدا در لهستان رونمایی شده است. سامسونگ لهستان به تازگی تلفن هوشمند را در وب سایت رسمی خود با تمام جزئیات به جز قیمت آشکار کرد.

گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ معرفی شد

این خیلی تعجب آور نیست با توجه به اینکه دستگاه قبلاً در فهرست خرده فروشی لهستانی دیده شده بود. گوشی Galaxy M52 5G مجهز به یک پنل 6.7 اینچی امولد با طراحی حفره دار بوده و رزولوشن Full HD+ دارد. نمایشگر این گوشی همچنین از نرخ تازه سازی 120 هرتز هم برخوردار است. تلفن میان رده خوش قیمت مجهز به چیپست کوالکام Snapdragon 778G است که با 8 یا 6 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد. حافظه داخلی این دستگاه 128 گیگابایت بوده که می توان آن را از طریق کارت حافظه microSD افزایش داد. M52 از اندروید 11 مبتنی بر One UI 3.1 بهره می برد. یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 25 واتی هم تدارک دیده شد.

در بخش دوربین، Galaxy M52 5G دارای یک دوربین سه گانه در عقب است که از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی تشکیل شد. برای دوربین سلفی ، یک دوربین 32 مگاپیکسلی به کار گرفته شد. این دیوایس دارای حسگر اثرانگشت جانبی بوده که با کلید پاور یکپارچه شده است. سامسونگ هنوز قیمت Galaxy M52 5G را اعلام نکرده است، اما لیست خرده فروشان لهستانی قبلی نشان می دهد که این دستگاه برای نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 380 یورو قیمت دارد. همچنین قرار است سامسونگ آن را در رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند Galaxy M31s سامسونگ در هند رونمایی شد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *