پرچمداری جدید از اچ تی سی در راه است

مشخصات فنی اچ تی سی وان ایکس 9 لو رفت

اکنون تقریبا یک ماه از معرفی آخرین گوشی اچ تی سی که اچ تی سی وان A9 نام داشت گذشته است. اما  خبر های جدید حاکی این هستند که اچ تی سی به دنبال عرضه گوشی هوشمند دیگری به اسم اچ تی سی وان ایکس 9 است. در حال حاضر، مشخصات احتمالی این گوشی فاش شده است که خبر از یک گوشی هوشمند بالارده از اچ تی سی میدهد.

این گوشی میتواند  بعد از اچ تی سی وان ام 9 پلاس، آخرین پرچمدار کمپانی اچ تی سی باشد. بنا بر اطلاعاتی که از این دستگاه فاش شده است؛ با صفحه نمایش QHD  رو به رو هستیم. این گوشی به آخرین نسل از پردازنده های اسنپدراگون یعنی اسنپدراگون 820 و یا پردازنده Helio X20  ساخت کمپانی مدیا تک مجهز خواهد بود.

گوشی هوشمند اچ تی سی وان ایکس 9 به میزان 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است و پیشبینی میشود که در دو نسخه با حافظه های 64 و 128 گیگابایت مجهز شود. از احتمالات دیگر، وجود نسخه ی 32 گیگابایتی از آن است که 3 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و قیمت آن به مراتب پایین تر در نظر گرفته میشود.

در بخش دوربین، با سنسور 23 مگاپیکسلی رو به هستیم. همچنین وان ایکس 9 دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی به همراه خواهد داشت. کاملا قابل پیشبینی است که این گوشی به اسپیکر های بوم ساند اچ تی سی مجهز شود و با یک قدرت جدید در زمینه پخش موسیقی رو به رو شویم.

با توجه به مشخصات نام برده شده، اچ تی سی روی پرچمداری جدید کار میکند. البته اگر در میانه های راه همانند وان A9 به یک میان رده تبدیل نشود. مشخصات ذکر شده همگی در حد شایعه هستند و نمیتوان آن ها را تایید یا تکذیب نمود. در حال حاضر باید برای ارائه جزئیات بیشتر منتظر بمانیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف

نظرات در مورد : پرچمداری جدید از اچ تی سی در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *