گوشی Galaxy M34 5G در 7 جولای معرفی می شود

گوشی Galaxy M34 5G در 7 جولای معرفی می شود

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه هیجان انگیز در بخش میان رده به نام گلکسی M34 5G است. هیاهوی پیرامون این دستگاه از شایعات ناشی از آن بوده که تقریباً مشابه گلکسی A34 5G است که قبلاً عرضه شده بود، اما با باتری بزرگتر. حالا پس از انتشار تیزر اولیه، سامسونگ برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را به همراه تاریخ رونمایی رسمی فاش کرده است.

با توجه به میکروسایت آمازون، سامسونگ گلکسی M34 5G در تاریخ 7 جولای در هند رونمایی خواهد شد. علاوه بر این، سامسونگ ویژگی های هیجان انگیزی را برای گلکسی M34 5G آینده تایید کرده است. صفحه نمایش 6.5 اینچی 120 هرتزی Super AMOLED با فناوری Vision Booster و طراحی ناچ خواهد داشت. این گوشی دارای دوربین عقب 50 مگاپیکسلی با OIS و Monster Shot 2.0 برای گرفتن چندین فیلم و عکس در یک شات است.

Nightography و Fun Mode با 16 افکت لنز، قابلیت های عکاسی را افزایش می دهد. این دستگاه دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی برای حداکثر 2 روز استفاده بوده و سایر مشخصات فاش نشد.

انتظار می‌رود گلکسی M34 5G با تراشه مدیاتک Dimensity 7050 عرضه شود که یک Dimensity 1080 ریبرند شده است. انتظار داریم این گوشی با پیکربندی‌ 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه شود. همانطور که در تیزر ذکر شد، این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. به غیر از آن، می‌توانیم انتظار یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی را در گوشی هوشمند داشته باشیم. در جلو، احتمالاً یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهیم داشت.

سامسونگ Galaxy M34 5G برای خرید در Amazon.in و همچنین فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ هند و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفلاین در دسترس خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود این گوشی با قیمتی کمتر از 244 دلار به فروش برسد. سامسونگ به زودی رویداد Unpacked خود را برگزار می‌کند و تا نیمه دوم سال جاری، بسیاری از دستگاه‌های خود را از تلفن‌های هوشمند گلکسی تا شارژرهای بی‌سیم جدید عرضه خواهد کرد.

شرکت فناوری چند ملیتی مستقر در کره جنوبی، سامسونگ تأیید کرده است که بیست و هفتمین رویداد Unpacked خود را در ماه جولای 2023 در سئول، کره جنوبی، احتمالاً در 26 جولای 2023 برگزار خواهد کرد. رویداد Unpacked آینده یک رویداد بزرگ خواهد بود. همانطور که این شرکت بسیاری از جدیدترین دستگاه های خود را معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 23 و سایر پرچمداران 2023 سامسونگ بزودی گلکسی AI دریافت می کنند

اکنون آنتونی، افشاگر معروف پلتفرم توییتر، آنتونی که با نام “@TheGalox_” نیز شناخته می شود، گفته است که این برند از پنج دستگاه تبلت جدید، سه گوشی هوشمند جدید، چهار ساعت هوشمند جدید، هدفون جدید، ردیاب های جدید  رونمایی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy M34 5G در 7 جولای معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *