نسخه سفید گوشی T1 5G ویوو معرفی شد

نسخه سفید گوشی T1 5G ویوو معرفی شد

Vivo یک نوع رنگی جدید از گوشی هوشمند T1 5G را در هند معرفی کرده است. این دستگاه در اوایل ماه فوریه امسال در رنگ‌های Starlight Black و Rainbow Fantasy عرضه شد. Vivo T1 5G با رنگ سفید ابریشمی در دسترس خواهد بود. این برند می گوید که قیمت گوشی ویژه جشن در 17 سپتامبر ساعت 13 به وقت محلی عرضه می شود. ما انتظار داریم که قیمت پیشنهادی آتی مانند انواع معمولی باشد.

نسخه ویژه جشن Vivo T1 5G یعنی گزینه رنگ سفید ابریشمی با همان مشخصات T1 5G معمولی عرضه خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش LCD +FHD با صفحه نمایش 6.58 اینچی، طراحی ناچ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این دستگاه دارای فرم فاکتور تخت بوده و این گوشی به عنوان سبک ترین گوشی هوشمند 5G با ضخامت 8.25 میلی متر شناخته می‌شود. همچنین دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی است که در کلید پاور تعبیه شده است.

ویوو T1 5G با یک ماژول دوربین مستطیلی در قسمت عقب با سنسورهای سه گانه همراه است. این سیستم شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز پرتره 2 مگاپیکسلی و لنز سنجش عمق 2 مگاپیکسلی می شود. در قسمت جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد.

در بخش پردازشی، ویوو T1 5G به پردازنده Snapdragon 695 کوالکام مجهز شده است. این اسمارتفون تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک سیستم خنک کننده 5 لایه توربو تدارک دیده شده که گفته می شود دمای هسته را تا 10 درجه کاهش می دهد. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می گیرد.

گزینه های اتصال در ویوو T1 5G شامل پورت USB-C، 5G، 4G LTE، جک 3.5 میلی متری، WiFi، بلوتوث و GPS می شود. انتظار داریم برند چینی بزودی مدل های جدیدی را تدارک دیده و به معرفی آنها بپردازد. اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری گوشی ویوو S17

نظرات در مورد : نسخه سفید گوشی T1 5G ویوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *