ساعت Realme watch 3 در راه است

ساعت Realme watch 3 در راه است

ریلمی سال گذشته ریلمی واچ 2 را عرضه کرد و اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای رونمایی از جانشین خود به نام ریلمی واچ 3 است. ساعت نسل سوم این برند اخیراً در سایت های دارای گواهینامه IMDA مشاهده شده که نام این ساعت هوشمند را تایید می کند. این ساعت دارای گواهینامه BIS است، به این معنی که ممکن بوده به زودی در هند عرضه شود.

همانطور که برای اولین بار توسط MySmartPrice گزارش شد، یک ساعت realme با شماره مدل RMW2108 در وب سایت Infocomm Media Development Authority (IMDA) سنگاپور فهرست شده است. این ساعت با نام Realme Watch 3 فهرست شده و علاوه بر این، لیست تایید می کند که این ساعت هوشمند دارای بلوتوث خواهد بود. این ساعت به عنوان یک گجت کم مصرف طبقه بندی شده است.

این ساعت هوشمند همچنین در پایگاه داده استانداردهای هند (BIS) با همان شماره مدل مشاهده شده است. فهرست BIS نشان می‌دهد که آدرس تولید ساعت Noida، Uttar Pradesh است، به این معنی که Realme Watch 3 احتمالاً محصولی «ساخت هند» خواهد بود. هر دو لیست اطلاعات زیادی به جز شماره مدل و نام نشان نمی دهند. با این حال، فهرست BIS نشان می‌دهد که عرضه ساعت در هند ممکن است نزدیک باشد.

Realme Watch 2 دارای صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 اینچی است و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد. این ساعت هوشمند دارای شتاب سنج 3 محوره و همچنین حسگر ضربان قلب و SpO2 است. علاوه بر این، Watch 2 از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می کند. این ساعت دارای استاندارد IP68، ردیابی خواب، اعلان های هوشمند و موارد دیگر است. باتری 315 میلی آمپر ساعتی دارد و می تواند تا 12 روز با یک بار شارژ دوام بیاورد.

در اخباری مرتبط گوشی هوشمند Realme GT Neo 3T در دست ساخت است. از آنجایی که قبلاً توسط چندین پلتفرم صدور گواهی مانند TKDN (اندونزی)، BIS (هند) و NBTC (تایلند) تأیید شده است، به نظر می رسد که در نزدیکی معرفی قرار دارد. البته گفته می شود برخی از مهمترین مشخصات این گوشی اخیرا در سایت بنچمارک Geekbench مشاهده شد. در حال حاضر، اطلاعات دهنده قابل اعتماد Mukul Sharma مشخصات کلیدی GT Neo 3T را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی گوشی Realme 10s

طبق اطلاعات منتشر شده، Realme GT Neo 3T دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز خواهد بود. در این افشا اشاره ای نشده که گوشی دارای پنل LCD یا OLED است. با این حال، از آنجایی که مدل پیشین آن دارای یک صفحه نمایش اولد 120 هرتزی بوده، می تواند دارای یک پنل OLED باشد.

چیپست اسنپدراگون 870 در بخش فنی Realme GT Neo 3T حضور خواهد داشت. این دستگاه ممکن است در سه پیکربندی 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی به فروش خواهد رسید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Realme watch 3 در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *