گوشی Galaxy A54 در TENAA رویت شد

گوشی Galaxy A54 در TENAA رویت شد

سامسونگ پس از به‌روزرسانی پرچمداران سری S خود، اکنون در حال آماده‌سازی برای عرضه گوشی‌های جدید در میان‌رده A است. این دستگاه ها می توانند گلکسی A54 و Galaxy A34 باشند. هر دو گوشی اخیراً در سایت‌های مختلف صدور گواهینامه حضور داشته‌اند و شایعه شده است که ماه آینده وارد بازار می‌شوند. در حالی که منتظر هستیم، A54 اکنون گواهی TENAA چین را دریافت کرده است. برخی از مشخصات آن نیز در این فرآیند فاش شده است. در اینجا جزئیات است.

Galaxy A54 با شماره مدل SM-A5400 در وب سایت TENAA ظاهر شده است. لیست تایید می کند که این میان رده با یک باتری 4905 میلی آمپر ساعتی (با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت) وارد بازار می شود. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که این دستگاه فقط از شارژ 25 واتی پشتیبانی کند زیرا سامسونگ دقیقاً برای شارژ سریع شناخته شده نیست. علاوه بر این، مقامات تایید می کنند که دستگاه دارای یک دوربین سه گانه در پشت و یک دوربین در جلو خواهد بود.

این می تواند چندین باند 5G از جمله b41، b78، b79، b78 و b28 را پشتیبانی کند. این تمام اطلاعاتی است که می‌توانیم از فهرست TENAA دستگاه به دست آوریم. این گواهی نشان می دهد که عرضه گلکسی A54 ممکن است نزدیک باشد. هنوز منتظر تایید رسمی است.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که این دستگاه با تراشه Exynos 1380 در زیر کاپوت عرضه خواهد شد. پردازنده معرفی نشده را می توان با 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرد. این دستگاه ممکن است با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه شود.

برای عکاسی، ممکن است یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی و احتمالاً یک سنسور سوم 8 مگاپیکسلی در پشت داشته باشد. این گوشی می‌تواند کاملاً شبیه به گلکسی S23 و S23+ که اخیراً معرفی شده‌اند با سه حلقه دوربین در پشت به نظر برسد. شایعه شده است که در 4 رنگ مختلف ارائه می شود: سفید ، گرافیتی ، لیمویی و بنفش.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی زد فولد 4 نسخه 1 ترابایتی ندارد

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A54 در TENAA رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *