معایب مگان 2000 اتوماتیک

مگان 2000 اتوماتیک

یکی از خودروهایی که زمانی محبوبیت بالایی داشت، رنو مگان بود به خصوص مگان 2000 اتوماتیک زیرا در آن زمان خودروهای سواری اتوماتیک کم بودند و رنو مگان نیز در بین ماکسیما و خودروهای شاسی بلند خودنمایی می کرد اما پس از گذشت چند سال و بروزشدن خودروها در این عرصه رنو مگان کم کم از دور خارج شد که در ادامه به بررسی معایب این خودرو خواهیم پرداخت.

مگان 2000 اتوماتیک

شتاب گیری ضعیف

این خودرو به دلیل وزن 1300 کیلوگرمی خود واقعا در سربالایی ها بسیار کند می باشد، حتی اگر دو سرنشین در این خودرو نشسته باشند نیز باز هم شتاب گیری ضعیف است، تا چه برسد به 5 سرنشین که واقعا عذابی است برای خودش! در مدل 2000 مگان شاید این مسئله به دلیل گشتاور 181 نوتون متری کمتر شده باشد ولی قطعا قابل احساس می باشد.

صندلی های نامناسب

صندلی های رنو مگان از آرگونومی پایینی برخوردارند و اگر مسافت های 2 الی 3 ساعته را با این خودرو طی کنید قطعا باید در محلی توقف کرده استراحت نمایید اما این موضوع را نمی توانیم کتمان کنیم که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و نمی توان از این لحاظ ایرادی گرفت.

گران بودن و کمبود قطعات

همیشه خودرویی که تولید آن متوقف می شود، 10 الی 20 سال بعد لوازم یدکی آن تولید و یا وارد می شوند ولی به دلیل تحریم ها این قطعات به شدت کم وارد می شوند و در نتیجه قیمت آن ها بسیار بالاست و کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند با دانستن این موضوع از خرید آن دلسرد می شوند.

مگان 2000 اتوماتیک

کیفیت پایین تجهیزات

رنو مگان در سال 2003 که عرضه شد، کیفیت بسیار خوبی از لحاظ تجهیزات داشت ولی هم اکنون اگر از پلاستیک سفت استفاده شوند واقعا جنایتی به حساب می آید! ولی کیفیت آن نسبت به خودرویی نظیر پژو پارس بالا می باشد.

قیمت بالا

قیمت خودرو یکی از پارامترهایی است که می تواند سبب پشیمانی یک شخص و ترجیح به خرید یک خودرو با امکانات کمتر می شود، مگان نیز یکی از این خودروهاست که هم اکنون با قیمت 120 میلیون تومانی واقعا گران می باشد و با همین مبلغ می توانید یک خودروی کره ای مدل 2015 خریداری نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

4.8/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : معایب مگان 2000 اتوماتیک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *