گوشی F21s در کنار نسخه پرو اوپو معرفی می شود

گوشی F21s در کنار نسخه پرو اوپو معرفی می شود

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند جدید سری F در هند است. این برند اخیراً اعلام کرده که به زودی F21s Pro را با “دوربین Microlens بخش 1” معرفی خواهد کرد. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل Pro با نام F21s ساده همراه خواهد بود. این گزارش همچنین تصویری زنده از OPPO F21s را به اشتراک گذاشته است.

گزارش Pricebaba نشان می دهد که سری OPPO F21 آینده دارای دو مدل OPPO F21s و OPPO F21s Pro خواهد بود. گفته می شود این دو گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند. اگرچه این شرکت وجود مدل پرو را تایید کرده، اما هنوز چیزی رسمی در مورد نسخه ساده نشنیده ایم.

همانطور که گفته شد، این نشریه تصویری زنده از اوپو F21s Pro آینده را نیز به اشتراک گذاشته است. این تصویر درست به نظر می رسد زیرا طراحی آن با آنچه شرکت به نمایش گذاشته یکسان است. می توان دید که دارای یک ماژول دوربین مستطیلی با نوار مشکی در کنار دوربین های سه گانه و فلاش LED است. این دستگاه در رنگ طلایی به تصویر کشیده شده اما در رنگ مشکی نیز موجود خواهد بود.

جالب اینجاست که پس‌زمینه تصویر یک گوشی هوشمند دیگر را نشان می‌دهد، اما این گوشی تنها دارای دوربین دوگانه در پشت بوده و نوار مشکی ندارد. این می تواند اوپو F21 های ادعایی باشد.

مشخصات مدل ساده هنوز در دست نیست، اما ما یک یا دو چیز در مورد اوپو F21s Pro می دانیم. این شرکت تایید کرده است که دارای شیشه ای ضد خش، ضد آب و همچنین محافظ ضد خوردگی خواهد بود. این گوشی دارای یک لنز میکروسکوپی 2 مگاپیکسلی بوده که می تواند یک شی را 15 تا 30 برابر بزرگ کند و یک دوربین 64 مگاپیکسلی در عقب دارد.

هر دو گوشی هوشمند احتمالاً برای خرید از آمازون هند در دسترس خواهند بود. علاوه بر این، آنها همچنین از طریق فروشگاه های خرده فروشی آفلاین در کشور فروخته خواهند شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  Oppo و افزایش فروش هدفون ایربادز

نظرات در مورد : گوشی F21s در کنار نسخه پرو اوپو معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *