انتشار جزئیات کلیدی گوشی اوپو Reno 8 Pro

انتشار جزئیات کلیدی گوشی اوپو Reno 8 Pro

به تازگی یکی از افشاگران صنعت جزئیات کلیدی گوشی اوپو Reno 8 Pro را فاش کرد. اسمارتفون شبه پرچمداری که تاکنون اطلاعات مختلفی پیرامون آن دریافت کردیم و حال نوبت به اطلاعات بیشتری رسیده است.

این خبر توسط Digital Chat Station معروف که این اطلاعات را در Weibo به اشتراک گذاشته است، کسب کردیم. در این پست، افشاگر ادعا می کند که Reno 8 Pro به پردازنده مدیاتک Dimensity 8100 MAX مجهز خواهد شد که مطابق با گزارش های قبلی درست است. او همچنین اضافه کرد که این چیپست با پردازنده مرکزی MariSilicon X NPU سازنده همراه خواهد شد. در قسمت جلو، دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED از BOE با وضوح +FHD و یک حفره دوربین در وسط صفحه نمایش با حسگر 32 مگاپیکسلی سونی IMX709 خواهد بود.

از سوی دیگر، در قسمت عقب یک دوربین سه گانه، که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 است، وجود خواهد داشت. در سایر مشخصات، باتری این گوشی هوشمند با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت ارائه می شود که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند. اطلاعات اضافی نیز به اشتراک گذاشته شده، از جمله موتور خطی محور X، بلندگوهای استریو دوگانه، NFC و قاب فلزی آلومینیومی در سطح استاندارد صنعت هوانوردی.

ظاهراً Reno 8 Pro بیش از 183 گرم وزن و ضخامت 7.34 میلی متر خواهد داشت. علاوه بر این، او همچنین به اشتراک گذاشت که این مدل در چندین رنگ مختلف موجود خواهد شد. از جمله یک گزینه رنگ خاکستری، سبز و سیاه. جدای از این، افشاگر اظهار داشت که مدل سری 8 رینو با اسنپدراگون 7 نسل 1 نیز دارای NPU MariSilicon X خواهد بود.

در اخباری مرتبط OPPO برای ماه های آینده تعداد زیادی محصول میان رده از جمله دستگاه های سری Oppo K10x و Oppo Reno 8 را معرفی خواهد کرد. اکنون، یک گوشی هوشمند OPPO با شماره مدل PFZM10 در پایگاه داده Geekbench رویت شده است که از چیپست مدیاتک میان رده برجسته بهره می برد.

بر اساس فهرست، این گوشی هوشمند دارای یک پردازنده هشت هسته ای با چهار هسته دارای فرکانس 2.00 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر با فرکانس 2.85 گیگاهرتز است. با توجه به این جزئیات، به احتمال زیاد Dimensity 8100 یا Dimensity 8100-Max خواهد بود.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی جدید از تبلت اوپو پد 2

به غیر از آن، لیست نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای 12 گیگابایت رم بوده و تحت اندروید 12 کار می‌کند. OPPO هنوز گوشی هوشمندی با Dimensity 8100 معرفی نکرده است. اما طبق شایعات اخیر، این شرکت چنین چیپستی را در رینو 8 پرو آینده ارائه خواهد کرد. این ما را به این حدس می رساند که شماره مدل PFZM10 می تواند متعلق به Reno 8 Pro باشد. با این حال، موضوع هنوز تایید نشده است، بنابراین باید آن را یک شایعه دانست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات کلیدی گوشی اوپو Reno 8 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *