نگاهی هوشمندانه به تبلت مایکروسافت

مابکروسافت چند هفته ای می شود که دست به ساخت تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3 خود زده است همانطور که می دانید ماکروسافت یک محصول حرفه ای را راهی بازار جهان کرده است که ما هم اکنون نگاهی کوچک به ویژگی های آن می اندازیم. 

microsoft-surface-pro-3-product-photos-studio04

تبلت مایکروسافت سرفیس پرو 3

کمپانی مایکروسافت یکی از برترین و در عین حال کامل ترین محصول خود را راهی بازار کرده است. این تبلت ویندوزی یکی از کامل ترین تبلت های دنیا است. ظاهر این محصول مایکروسافت بسیار زیبا است و از یک بدنه کاملا فلزی و مقاوم تشکیل شده است. همچنین ضخامت این محصول بسیار کم است و همین مورد باعث شده تا زیبایی این تبلت دو چندان شود. این تبلت رویایی از یک قلم هوشمند نیز تشکیل شده است تا به وسیله آن بتوانید کار های خود را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید.

Surface-Pro-3-Microsoft-store

تبلت مایکروسافت نیز از یک کیبورد فلزی و با کیفیت تشکیل شده است که قابلیت جدا شدن آن از خود تبلت را نیز دارا است. کیبورد این محصول مایکروسافت از بهترین کیفیت روز دنیا تشکیل شده است تا به وسیله آن به راحتی تایپ های خود را انجام دهید. بر روی این تبلت مایکروسافت دو دوربین با قابلیت تصویر برداری hd تشکیل شده است که می توانید به وسیله آن خاطرات خود را ثبت کنید. سخت افزار های این تبلت مایکروسافت از قوی ترین و قدرتمند ترین سخت افزار ها تشکیل شده است.

در نگاه کلی این محصول مایکروسافت همانند محصولات قبلی خود از بالاترین کیفیت برخوردار است و ارزش خریدن را تا حد بالایی دارد. صفحه نمایش تبلت مایکروسافت پرو 3 از کیفیت بالایی برخوردار است و از کیفیت فول اچ دی استفاده می کند که همین امر باعث جذب کاربران و زنده نشان دادن تصاویر می شوند. باتری این دستگاه بسیار مناسب است و می تواند تا حد زیادی شما را در سفر یاری کند. در تست باتری این محصول با وای فای روشن و کار مداوم با آن تا حدود 9 ساعت می تواند این دستگاه را روشن نگهدارد.

نظر شما درباره این محصول مایکروسافت چیست؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزایش طول عمر باتری سرفیس پرو 4 و سرفیس پرو 3 با ویژگی جدید مایکروسافت

نظرات در مورد : نگاهی هوشمندانه به تبلت مایکروسافت

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. تبلت های ویندوزی مایکروسافت یچیز دیگست ، آخه مهیار تو به چیش میگی اینطوره اونطوره ، دلیل بگو چرا بده

  2. ببینید مایکروسافت همیشه خواسته از یک روند استعماری و یکجانبه کار کنه و اینش نمیدونم چرا منو اذیت میکنه و یکم از برندش خوشم نمیاد