گوشی پوکو F4 شیائومی بزودی معرفی می شود

گوشی پوکو F4 شیائومی بزودی معرفی می شود

یک منبع آگاه نوع هندی Poco F4 را قبل از عرضه رسمی آن در این کشور از طریق پایگاه داده IMEI کشف کرده است. با این حال، لیست فوق نام اسمارتفون را تایید نمی کند. با این وجود، شماره مدل 22021211RI را ذکر کرده که ظاهراً متعلق به Poco F4 است. چندی پیش، پوکو از شیائومی جدا شد تا به یک برند مستقل تبدیل شود. به عنوان یک برند تازه تاسیس، پوکو از هیچ تلاشی برای گسترش مجموعه دستگاه های خود دریغ نمی کند.

قابل ذکر است، شماره مدل مشاهده شده در پایگاه داده IMEI با حرف “I” پایان می یابد. اکنون، Gadgets 360 نشان می دهد که این نام می تواند نماینده هند باشد. به عبارت دیگر، این می تواند نوع هندی Poco F4 باشد. همچنین مدل جهانی Poco F4 از وب سایت بنچمارک Geekbench عبور کرده است. گذشته از این، نسخه جهانی تاییدیه FCC را نیز دریافت کرده است. اکنون، افشاکننده قابل اعتماد Mukul Sharma (@stufflistings) ظاهراً نوع هندی Poco F4 را در پایگاه داده IMEI کشف کرد.

این نشانه اصلی بوده که Poco F4 در آستانه ورود به قفسه های فروشگاه در هند است. پوکو F4 GT ماه گذشته به طور رسمی در اروپا عرضه شد. این گوشی دارای یک چیپ اسنپدراگون 8 نسل 1 می باشد. با این حال، Poco F4 ظاهرا با ویژگی های غیر قابل توجهی عرضه خواهد شد. همچنین، می‌تواند دارای مشخصات معمولی باشد. نسخه جهانی Poco F4 در پایگاه داده بنچمارک Geekbench 5 رویت شده و دارای شماره مدل 22021211RG است. علاوه بر این، می تواند انرژی خود را از یک تراشه اسنپدراگون 870 هشت هسته ای تامین کند. این گوشی با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. سیستم عامل اندروید 12 دارد و به رابط کاربری MIUI 13 مجهز می شود.

نسخه جهانی F4 در تست تک هسته ای 1028 امتیاز کسب کرد. به همین ترتیب، در تست چند هسته ای 3391 امتیاز کسب نمود. Poco F4 با شماره مدل 22021211G در سایت گواهی FCC ایالات متحده رویت شده است. این لیست در ابتدا توسط MySmartPrice بدست آمد. دستگاه دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بوده و که انتظار داشتیم 5000 میلی آمپرساعتی باشد. همچنین دارای شارژ سریع 67 واتی بوده و از ز وای فای 5 گیگاهرتز و وای فای 2.4 گیگاهرتز در کنار باندهای N78، N77 و N415G پشتیبانی دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار اندروید 12 برای گوشی پوکو M2 Pro

نوع هندی در وب سایت صدور گواهینامه BIS هم رویت شده است. این گوشی دارای شماره مدل 22021211RI بوده و نشان می دهد که Poco F4 به زودی در هند عرضه خواهد شد. بنابراین، جزئیات بیشتر ممکن است قبل از عرضه پوکو F4 هند به صورت آنلاین منتشر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی پوکو F4 شیائومی بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *